گوشی هوشمند ۱۰۰ دلاری ضدضربه عرضه شد‌ (+عکس)

شرکت UMi جدیدترین گوشی هوشمند خود را با نام Diamond، با قابلیت‌های مختلف و با قیمت بسیار ارزان عرضه کرد.

موبنا، رضا خواجه‌وند – این گوشی هوشمند میان‌رده نمایشگر ۵ اینچی با کیفیت ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل را در خود جا داده است و تراشه هشت هسته‌ای MediaTek 6753 با توان ۱.۵ گیگاهرتز در آن فعالیت می‌کند.

گوشی هوشمند جدید رم ۳ گیگابایتی دارد و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی، دوربین دیجیتالی ۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۲ مگاپیکسلی اشاره کرد.

umi-diamond-1

این گوشی هوشمند با همه امکانات مذکور فقط ۹۹.۹۹ دلار قیمت‌گذاری شده است و بر این اساس علاقمندان به دستگاه‌های موبایی می‌توانند با پرداخت حداقل هزینه، یک گوشی قابل قبول را در اختیار بگیرند.

umi-diamond-2

باید گفت که بر خلاف قیمت ارزان، این گوشی هوشمند طراحی زیبایی دارد و به همین خاطر از روی شکل ظاهری آن نمی‌توان تشخیص داد که این دستگاه تا این اندازه ارزان است.

umi-diamond-3

در نخستین تصویر ویدیویی تبلیغاتی منتشر شده از این محصول، این گوشی هوشمند دو بار از فاصله‌های ۳.۹ فوتی و ۴.۹ فوتی مشخص رها شد تا میزان آسیب‌دیدگی آن مشخص شود. نکته جالب اینجا بود که گوشی پس از هر دو سقوط باز هم کار می‌کرد و هیچ کدام از قابلیت‌های آن از کار نیفتاده بود.

umi-diamond-4

شرکت UMi ادعا می‌کند که برای این محصول از یک لایه شیشه ضدخش و ضدشوک روی بدنه گوشی استفاده کرده است که این لایه بخش پشتی دستگاه را می‌پوشاند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا