کریمی قدوسی: جیسون رضاییان و سیامک نمازی از سرشبکه های نفوذ بودند

عضو کمیسیون امنیت مجلس با بیان اینکه مسئولین دولتی مسئله نفوذ را کوچک شمرده اند گفت: اید مراقب سفرهای که به ظاهر علمی هستند و در پشت پرده به جریان نفوذ متصل می شود، باشیم.

موبنا – جواد کریمی قدوسی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با عصرهامون گفت: حل مشکلات کشور در گرو مذاکره با آمریکا نیست.

وی در خصوص جریان نفوذ نیز بیان داشت: مسئولین دولتی مسئله نفوذ را کوچک شمرده اند و اهمیت نمی دهند این در حالی است که کشور های استعمار گر با زمینه چینی سفر های علمی و امثال آن در حال پرورش افرادی برای بکار گیری در جریان نفوذ هستند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی افزود: باید مراقب سفرهای که به ظاهر علمی هستند و در پشت پرده به جریان نفوذ متصل می شود بود.

کریمی قدوسی با بیان اینکه بخشی از پروژه نفوذ از حوزه مسائل دانشگاهی و به بهانه های مختلف رخنه کرده است گفت: مجلس شورای اسلامی در این خصوص به وزیر اطلاعات توصیه ها لازم را کرده و در خصوص راهبرد های نفوذ دشمن که هدفش دستیابی به افراد تریبون دار نظام است هشدار داده است چرا که امروز شکل نفوذ برمبنا ورود افرادی بر اساس گفتمان و ادبیات بومی خود مردم است .

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به ماجرا جیسون رضاییان عنوان کرد: در این ماجرا ابعاد پیچیده نفوذ به همت سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی شده و در این خصوص مستندات زیادی در دست بود و دیدید که دولت آمریکا برای آزادی وی که از سرکرده های تشکیل شبکه نفوذ در ایران بود چه هزینه های کرد و هنوز هم ادامه دارد.

وی به ماجرای سیامک نمازی هم اشاره کرد و گفت: امروز آمریکا می گوید هر چه ایران بخواهد حاضر است بدهد تا بتواند این فرد را بدست بیاورد و این نشان می دهد دشمن در اجرای پروژه نفوذ بسیار مصر و برنامه ریزی شده گام بر می دارد.

 منبع: فارس

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا