خواننده «دنگ شو» بازیگر تئاتر شد

یکی از خوانندگان گروه موسیقی «دنگ شو» با آغاز نهمین پروژه مرکز مطالعات اجرایی قشقایی به عنوان بازیگر یکی از نمایش های گروه تئاتر «لیو» هنرنمایی می کند.

موبنا – طاها پارسا نوازنده، آهنگساز و یکی از خوانندگان گروه موسیقی «دنگ شو» با آغاز نهمین پروژه مرکز مطالعات اجرایی قشقایی به عنوان بازیگر یکی از نمایش های گروه تئاتر «لیو» با عنوان «کریستین لی» هنرنمایی می کند.

این اثر نمایشی در قالب پروژه «میکرو تئاتر» گروه تئاتر «لیو» به نویسندگی و کارگردانی اشکان چگینی روزهای ۱۷ تا ۱۹ آبان ماه امسال ساعت ۱۹ در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می رود.

نمایش «کریستین لی» روایتگر بخشی از زندگی کریستین کوچکترین عضو خانواده لی است که در مزرعه ذرت خانواده‌شان به پدرش کمک می‌کند. او طی اتفاقاتی مجبور به ترک خانه پدری می‌شود و بعد از مدت‌ها که بر می‌گردد با ماجراهای تازه ای رو به رو می شود.

«دست من» به کارگردانی کیوان سر رشته، «پرواز شماره ۷۴۵» به کارگردانی مرجان پورغلامحسین، «صف دراز مورچگان» به کارگردانی مهدی چاکری آثار نمایشی دیگری هستند که توسط گروه تئاتر «لیو» به سرپرستی حسن معجونی در نهمین پروژه مرکز مطالعات اجرایی قشقایی به صحنه می رود.

 منبع: مهر

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا