خودروی سورنتو کیا برای اسکی

این اتومبیل با چرخ‌های سه ضلعی شنی امنیت حرکت در چنین فضایی را برای رانندگان و کاربران خودرو رقم می‌زند و از لرزش‌های احتمالی می‌کاهد.

موبنا – در دنیای امروز سفارشی‌سازی خودروها یک رقابت محسوب می‌شود، رقابتی که می‌تواند سود کلانی را متوجه این بخش از جریان خودروسازی کند. روند سفارشی‌سازی و شخصی کردن گزینه‌های یکی از پردرآمدترین بخش‌های حوزه خودرو محسوب می‌شود و از این رو رویدادهای ویژه‌ای برای آن در دنیا تدارک دیده شده است.

به نقل از “تاپ گیر”، در دنیایی که خودروسازان به حد تلاش دارند تا روند ناامیدانه ثبت شده در دنیای شخصی‌سازی را تغییر دهند، کیا با یک خودرو کاملا متفاوت و مبتنی بر علاقه هواخواهانش در نمایشگاه تجهیزات ویژه و صنایع افترمارکت “سما ” شرکت کرد. یک خودروی بی راننده.
این خودرو که محصول همکاری مشترک خودروسازی کیا با چند شرکت‌ متخصص در حوزه افترمارکت و تجهیزات پس از فروش است، به جای یک مدل از ترکیب ۴ مدل مفهومی ساخته شده است. این خودرو اولین مدل از سورنتو اسکی گوندولا محیوب می‌شود.

این خودرو نیازی به یک راننده تمام وقت در پشت فرمان ندارد. این ویژگی معمولا برای شاسی بلندها عجیب است. سورنتو گوندالا برای علاقه‌مندان به اسکی و طرفداران اسکی اسنوبورد بسیار مناسب است. از آنجایی که این گروه از مردم معمولا در روزهای برفی و زمین‌های یخ‌زده حرکت می‌کنند، این اتومبیل با چرخ‌های سه ضلعی شنی امنیت حرکت در چنین فضایی را برای رانندگان و کاربران خودرو رقم می‌زند و از لرزش‌های احتمالی می‌کاهد. فضای درونی خودرو نیز بسیار مستحکم و ویژه طراحی شده است. علاوه بر این، کابین کیا که با خطوط نارنجی و رنگ مشکی ساخته شده، ضد آب است و کاربران دیگر نگرانی در خصوص خیس و آلوده شدن فضای درونی نخواهند داشت.
گروه خدمات پس از فروش “لاکس موتورورک” با اضافه کردن رنگ‌های نارنجی و مجموعه چراغ‌های LED فضای خارجی را تکمیل کرده است. علاقه‌مندان به اسکی می‌توانند امیدوار باشند با این خودرو بدون نیاز به بالابرهای پیست اسکی روی برف حرکت کرده و به قله کوه برسند یا از حرکت روی برف لذت ببرند.

 منبع: عصر ایران

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا