عضو جامعه روحانیت: تفاوت مجلس نهم و دهم روز گذشته مشخص شد.

مهمترین تفاوت مجلس نهم و دهم را در همین رای اعتماد به وزرا شاهد بودیم و می توان گفت که تعامل مجلس دهم با دولت روحانی نسبت به مجلس نهم خیلی زیاد است.

موبنا – عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: مهمترین تفاوت مجلس نهم و دهم را در همین رای اعتماد به وزرا شاهد بودیم و می توان گفت که تعامل مجلس دهم نسبت به مجلس نهم خیلی زیاد است.

حجت الاسلام و المسلمین حسین ابراهیمی درباره فضای روز گذشته مجلس به رای اعتماد سه وزیر پیشنهادی گفت: به نظر من، فضای مجلس، فضای هم خوب و هم بد بود. بد از این نظر که آقای رییس جمهور نباید از پشت تریبون مجلس به صراحت اعلام می کردند، یک عده انقلابی نادان، که این در شان رییس جمهور نبود و از آن طرف هم پاسخ به رییس جمهور نیز در شان نه مجلس بود و نه رییس جمهور.

وی ادامه داد: به نظر من، تنها نقض جلسه دیروز همین مورد بود ولی دیروز تعامل بین دولت و مجلس علنا مشاهده می شد که این موضوع برای دولت و مجلس و مملکت موضوع بسیار مهمی است و نباید به راحتی از این تعامل گذشت.

ابراهیمی با اشاره به فرق مجلس نهم و دهم درباره رای اعتماد گفت: مهمترین تفاوت مجلس نهم و دهم را در همین رای اعتماد به وزرا شاهد بودیم و می توان گفت که تعامل مجلس دهم با دولت روحانی نسبت به مجلس نهم خیلی زیاد است.

وی اظهار کرد: با توجه به چنین شرایطی که در حال حاضر مملکت دارد و دشمنان خارجی ما منتظر هستند تفرقه بین نظام و مردم بیاندازد، روز گذشته بهترین کار را مجلس با دولت انجام داد.

 منبع: جماران 

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا