تصمیم جدید رایتل برای حجم بسته‌های اینترنتی

اپراتور سوم تلفن همراه امکان خرید حجم افزایشی را برای بسته‌های اینترنتی بلندمدت فراهم آورده است.

موبنا – مدیرعامل رایتل، ضمن اعلام این مطلب گفت: اپراتور سوم بر اساس نظرات دریافت شده از مشترکان، در پاسخ به نیاز آن دسته از مشترکانی که در هنگام اتمام حجم بسته‌های مصرفی بلند مدت خود تمایل به خرید بسته جدید ندارند و به جای آن مانند برخی از ارایه‌کنندگان سرویس‌های اینترنت خانگی در کشور تمایل به خرید حجم اضافه با حفظ تاریخ بسته اصلی دارند، اقدام به تعریف و پیاده‌سازی حجم‌های افزایشی در ظرفیت‌های یک، دو و پنج گیگابایتی برای بسته‌های سه تا ۱۲ ماهه کرده است.
photo_2016-11-02_13-27-55
سید مجید صدری با بیان این مطلب افزود: رایتل به عنوان اولین اپراتور در این زمینه اقدام و امکان خرید حجم افزایشی برای بسته‌های اینترنتی بلند مدت اقدام کرده و به این ترتیب مشترکان بسته‌های مذکور، از این پس می‌توانند در صورت تمایل پس از اتمام حجم اینترنت بسته خریداری شده خود که هنوز اعتبار زمانی آن به پایان نرسیده است، نسبت به خرید حجم افزایشی اقدام کنند.
photo_2016-11-02_13-28-08
مدیرعامل رایتل ادامه داد: البته اعتبار حجم‌های افزایشی از زمان خرید حجم تا زمان اتمام بسته اصلی خواهد بود.
وی در پایان یادآور شد:خرید حجم‌های افزایشی از طریق وب سایت و سامانه مدیریت حساب رایتل امکان پذیر است. همچنین مشترکان می‌توانند از فروشگاه‌ها، نمایندگان فروش و خدمات رایتل نیز درخواست فعال سازی حجم افزایشی مورد نیازشان را داشته باشند.
photo_2016-11-02_13-28-18

 منبع: ایسنا

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا