نکونام: بازی با ایتالیا معقول نیست

باید معقول فکر کنیم. اینکه بیاییم و با ایتالیا بازی کنیم و بچه ها تمام توانشان را کمتر از ۴ روز در یک بازی رسمی بگذارند، این معقول نیست.

موبنا – مربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: بازی با سوریه برای ما به هیچ وجه آسان نیست و ما به آن به چشم یک فینال نگاه می کنیم.

جواد نکونام در حاشیه تمرین امروز تیم ملی در خصوص شرایط این تیم گفت: اردو را از روز گذشته آغاز کردیم و تعداد بازیکنان کم است، تعدادی هم بازیکن مصدوم داریم اما سایر ملی پوشان خوب هستند که می توانند جایگزین آنها شوند. این مساله خوب است که حداقل یک مسابقه دوستانه برگزار می کنیم و به استقبال بازی بزرگ و مهم با سوریه می رویم.

وی افزود: هیچ زمانی بازی با سوریه راحت نبوده و هر زمانی هم که برابر این تیم پیروز شدیم بازی سختی پشت سر گذاشتیم. ما برابر سوریه از پیش برنده نیستیم و همه تمرکزمان را روی موفقیت در این بازی گذاشته‌ایم. کره جنوبی نتوانست سوریه را شکست دهد و ازبکستان هم به سختی از سد آنها گذشت. هر کس در این مسابقه ما را از پیش برنده بداند در اشتباه است.

نکونام در خصوص اینکه بازی با گینه در حد و اندازه های تیم ملی نیست، گفت: خود سرمربی تیم ملی بهتر واقعیت ها را می داند اما واقعیت فوتبال این است که ۴ روز پیش از یک بازی رسمی نمی توان بازی سنگینی را انجام داد. باید معقول فکر کنیم. اینکه بیاییم و با ایتالیا بازی کنیم و بچه ها تمام توانشان را کمتر از ۴ روز در یک بازی رسمی بگذارند، این معقول نیست.

مربی تیم ملی با اشاره به حواشی به وجود آمده برای تیم ملی و زمین تمرین نامناسب، تصریح کرد: ما با این شرایط غریبه نیستیم و این حواشی همیشه بوده است. در خصوص کمپ هم باید بگویم که بهتر است از آنجا هر چه زودتر آماده شود زیرا فکر نمی کنم خوب باشد که مربیان تیم ملی در کانکس لباس هایشان را عوض کنند و زمین تمرین هم استاندارد نباشد. ما برای یک دوره مسابقات سخت آماده می شویم و بهتر است هر چه زودتر کمپ آماده شود.

نکونام خاطرنشان کرد: هیچکس حق ندارد بازی با سوریه را دست کم بگیرد. باز هم تاکید می کنم بازی راحتی پیش رو نداریم و ما به چشم یک بازی خیلی مهم به سوریه نگاه می کنیم.

مربی تیم ملی فوتبال گفت: تیم چین می رود مارچلو لیپی را استخدام می کند و قطر هم مربی اش را عوض می کند. قطعا آنها به فکر امتیازات دور برگشت هستند ما با یک تساوی می توانیم هم صدر جدول را از دست دهیم و هم شانس صعود به جام جهانی را. ما زمانی قدم مثبت را برداشته ایم که به جام جهانی صعود کرده ایم زیرا پس از سوریه، با قطر در این کشور بازی داریم و چین هم که مربی بزرگی مانند لیپی را استخدام کرده قطعا نمی خواهد در دور برگشت امتیازی از دست بدهد. برای همین بازی با سوریه برای ما بازی مهمی در راه جام جهانی محسوب می شود و ما به آن به چشم یک فینال نگاه می کنیم.

 منبع: مهر

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا