تعارف آبمیوه مسموم، شگرد دزدی از مسافران پایانه های تهران (+عکس)

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع سرقت به عنف به شیوه بیهوشی و به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه ۳۴ پرونده در اختیار پایگاه پنجم آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

موبنا – مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ از شناسایی و دستگیری دزدی که با تعارف آبمیوه مسموم به مسافران پایانه های شهری و بیهوش کردن آنها اقدام به سرقت اموال آنان می کرد، خبر داد.

روز ۱۸ مهرماه سالجاری ماموران کلانتری ۲۰۹ پایانه غرب در جریان سرقت از یکی از مسافران قرار گرفتند.

مسافر در مورد شرح سرقت اظهار داشت: در فضای سبز پایانه غرب استراحت می کردم که فردی بنام «فرشید» نزدیک شد و درخواست کرد که ساک و وسایلش پیش من باشد تا نوشیدنی بخرد و من نیز قبول کردم؛ زمانیکه بازگشت در دستانش دو بطری نوشیدنی بود که یکی از آنها را به من داد که پس از نوشیدن آن بیهوش روی زمین افتادم.وی افزود: با صدای نگهبان فضای سبز از خواب بیدار شده و فهمیدم که فرشید تلفن همراه و کیف پولم را دزدیده است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع سرقت به عنف به شیوه بیهوشی و به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه ۳۴ پرونده در اختیار پایگاه پنجم آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

شناسایی مجرم سابقه دار

براساس این گزارش با انجام اقدامات پلیسی مشخص شد که فردی گوشی تلفن همراه مسروقه را از یکی از دوستانش خریده و در ادامه با انجام تحقیقات از شخص مذکور، یکی از مجرمان سابقه دار بنام بهشاد ( ۳۷ ساله ) با سه سابقه دستگیری به اتهام موادمخدر و سرقت به عنف به شیوه بیهوشی شناسایی شد.

براساس این گزارش تصویر «بهشاد» توسط شاکی پرونده شناسایی و متهم در پارک لاله در اواخر مهرماه سالجاری دستگیر شد.

بهشاد پس از انتقال به پایگاه پنجم پلیس آگاهی و مواجه حضوری با مالباخته، صراحتا به دهها فقره سرقت های به عنف به شیوه بیهوشی از مسافران پایانه های مسافری شهر تهران و همچنین رهگذران و شهروندان حاضر در پارک های سطح پایتخت اعتراف کرد.

متهم گفت: ۱۱ سال در زندان بودم و پس از آزادی به مصرف مواد روی آورده و برای تامین پول مواد مخدر و گذران زندگی سرقت از مسافران و غریبه ها را شروع کردم.

وی در مورد شگرد سرقت خود نیز اظهار داشت: نوشیدنی مسوم ( عمدتا دوغ ) را به افراد تعارف کرده و پس از بیهوش شدن افراد تمام اموال ارزشمند آنها را می دزدیدم؛ گوشی های تلفن همراه را به ۲ مالخر در منطقه مولوی فروخته به قیمت ۵۰۰ هزار و دو میلیون ریال می فروختم.

سرهنگ کارآگاه احمد نجفی رئیس پایگاه پنجم آگاهی تهران بزرگ در مورد این خبر گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم به دهها فقره سرقت به شیوه بیهوشی و برای شناسایی سایر شکات و مالباختگان پرونده، دستور انتشار تصویر بدون پوشش متهم از سوی مقام قضایی صادر شده است.
وی افزود: از تمامی شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی متهم شدند دعوت می شود تا برای پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان آزادی – خیابان زنجان شمالی مراجعه کنند.

 منبع: مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا