افتتاح پیشرفته ترین خط تولید گیربکس ایران

پیشرفته ترین خط تولید گیربکس ایران صبح امروز در شرکت چرخشگر ایران خودرو با حضور جمعی از مدیران استانی و ایران خودروافتتاح شد.

موبنا -این خط تولید که با سرمایه گذاری سه میلیون یورویی به بهره برداری رسیده، گیربکس پیشرفته جی.اچ.کیو (JHQ) را تولید خواهد کرد.

“جی.اچ.کیو” نسل جدیدی از گیربکس های دستی و از نوع دیفرانسیل بسته است که به دلیل برخورداری از سیستم کلاج هیدرولیکی، عوض کردن دنده را راحت تر می کند. مقدار روغن مصرفی در این نوع گیربکس نسبت به نمونه های قبلی ۰.۷ لیتر کمتر است.

ظرفیت تولید این خط سالانه ۳۰۰ هزار دستگاه گیربکس است و با توجه به تکنولوژی پیشرفته و سطح کیفی بالای گیربکس تولیدی در چرخشگر، امکان صادرات این محصول نیز فراهم است.

فاز اول این پروژه شامل بهره برداری از خط مونتاژ گیربکس، امروز به بهره برداری رسید و برای دو فاز دیگر پروژه یعنی “داخلی سازی پوسته های گیربکس” و همچنین “شفت و دنده ها” برنامه ریزی شده و به ترتیب تکمیل خواهد شد.

خط تولید راه اندازی شده در شرکت چرخشگر قابلیت تولید همه گیربکس های خانواده J را دارد. این خط پیشرفته دارای سیستم خطا ناپذیری کامل و سطح اتوماسیون بالاست و پیشرفته ترین خط تولید گیربکس در کشور به شمار می آید.

 منبع: پول نیوز

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا