۹۰ درصد سطح روی Galaxy S8 را نمایشگر تشکیل می‌دهد

به دنبال آتش‌سوزی Galaxy Note 7 سامسونگ، این شرکت زودتر از سال‌های قبل روی پرچمدار بعدی خود یعنی Galaxy S8 تمرکز کرد و به همین خاطر شایعات در مورد آن زودتر از همیشه منتشر شد.

موبنا، رضا خواجه‌وند – بر اساس آخرین اخباری که منابع آگاه در مورد این محصول منتشر کردند، طراحی سخت‌افزار و نرم‌افزار پرچمدار بعدی سامسونگ تا حدودی مشخص شده است و البته باید چند ماهی منتظر ماند تا این دستگاه به صورت رسمی معرفی شود.

در آخرین خبرها «پارک وُن-سانگ» یکی از محققان مرکز Samsung Display توضیحاتی را در مورد نمایشگر Galaxy S8  داد.

او که در «نشست بین‌المللی اطلاعات نمایشگر» شرکت کرده بود توضیح داد: «مرکز توسعه نمایشگرهای سامسونگ یک نمایشگر فول-اسکرین برای پرچمدار بعدی خود در نظر گرفته است که ۹۰ درصد نمایشگر اصلی را می‌پوشاند».

galaxy-s8-2

این رقم اندازه نمایشگر در صفحه اصلی گوشی هوشمند را نسبت به دو دستگاه Galaxy S7 و S7 edge سامسونگ حدود ۲۰ درصد افزایش می‌دهد. نمایشگر در این دو گوشی هوشمند به ترتیب ۷۲ و ۷۶ درصد از صفحه اصلی را به خود اختصاص داده‌اند.

این کارشناسان سامسونگ اعلام کرد که شرکت کره‌ای می‌کوشد طی چند سال آینده گوشی‌هایی را روانه بازار کند که ۹۹ درصد از سطح روی آنها را نمایشگر تشکیل می‌دهد. این اتفاق برای گوشی‌هایی رخ می‌دهد که نمایشگر بدون قاب را در اختیار کاربران می‌گذارند و به عبارت دیگر، نمایشگر آنها تا لبه بدنه ادامه پیدا کرده است.

لازم به ذکر است چندی پیش شرکت چینی شائومی گوشی هوشمندی را با نام Mi MIX معرفی کرد که ۹۱.۳ درصد از سطح رویی آن را نمایشگر پوشانده بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا