مدل موی ترامپ در جشن هالووین! (+عکس)

گریم و نوع پوشش «گیگ شلاگک» دانش آموز ۱۰ ساله آمریکایی به شکل مدل موی «دونالد ترامپ» نامزد جمهوری خواه انتخابات آمریکا در کانون توجه ها قرار گرفت.

موبنا – ایده این پوشش را «جسیکا دی وادر» مادر وی و دوستش «راشل تامپسون» به او دادند.

جسیکا می گوید: «من چند وقت پیش با شوهرم برای کوتاه کردن موهای او به آرایشگاه رفته بودیم که با دیدن فردی که موهایش را شبیه ترامپ زده بود، بسیار خندیدیم اما همین کار او به ما ایده داد.»

این پروژه چند ساعت در چند شب زمان برد. جسیکا گفت ما چند روز از طریق رایانه در مورد مدل موی ترامپ تحقیق کردیم.

در تهیه این پوشش از یک چتر، میز علفی و چسب استفاده شد.

بر روی این پوشش هم کلاهی قرار دارد که روی آن نوشته شده است: «دوباره آمریکا را بزرگ کنیم». این شعار تبلیغاتی ترامپ در کارزار انتخاباتی وی است.

با نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات آمریکا، مردم این کشور با دقت بیشتری فعالیت های نامزدهای انتخاباتی را دنبال می کنند.

بر اساس میانگین نتایج نظرسنجی ها که پایگاه خبری«رییل کلیر پالیتیکس» آن را منتشر کرده است، نامزد دموکرات ها ۴.۳ درصد از نامزد جمهوری خواهان پیش افتاده است که در مقایسه با دو روز گذشته حدود سه دهم درصد کاهش داشته است.

براساس این میانگین، هیلاری کلینتون ۴۷.۶ درصد و ترامپ ۴۳.۳ درصد آراء را به خود اختصاص داده اند.

براساس میانگین نظرسنجی ها، «‌جیل استاین» نامزد حزب سبز ۲.۱ درصد و «گری جانسون» نامزد حزب لیبرترین ۵ درصد آرا را از آن خود می کنند.

بر اساس یک نظرسنجی که از عدم محبوبیت هر دو نامزد حکایت دارد، ترامپ منفورتر از کلینتون است.

در انتخابات ریاست جمهوری، برخی ایالت ها همواره به طور سنتی به دموکرات ها یا جمهوری خواهان رای می دهند. اما مهمترین کشمکش دو حزب، ایالت های مردد هستند. منظور از ایالت های مردد (سرنوشت ساز ) ایالت هایی هستند که در هر دور از انتخابات ریاست جمهوری به طور مشخص به یک نامزد رای نمی دهند.

در تاریخ هشتم نوامبر (۱۸ آبان) انتخابات برای برگزیدن چهل ‌و پنجمین رئیس‌ جمهور آمریکا از میان هیلاری کلینتون و دونالد ترامپ برگزار خواهد شد

 منبع: جماران

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا