مصاحبه مهدی خزعلی به مذاق شبکه سلطنتی خوش نیامد

زینا تهرانی مجری قدیمی سلطنت طلب ها به دلیل مصاحبه تلفنی با مهدی خزعلی درباره روز کوروش از شبکه ایران آریایی اخراج شد.

موبنا – مهدی خزعلی در مصاحبه اش با زینا تهرانی، کوروش را پیامبر نامیده بود که به مذاق آرین وطن خواه مدیر این شبکه خوش نیامد و باعث شد که این مجری زن از تلویزیون ایران آریایی اخراج شود.

زینا تهرانی سال هاست که در تلویزیون ایران آریایی که با حمایت سلطنت طلبان اداره می شود به کار اجرا می پرداخت. وی سال گذشته در اظهاراتی مضحک در خصوص طرح افزایش جمعیت در ایران گفته بود:”من از زنان ایرانی خواهش و تمنی می کنم که به روستاها بروند و به زنان روستایی آموزش بدهند تا بتوانند جلوی بارداری را بگیرند و به آن ها بگویند که فرزند بیشتر یک کار غلطی است.

شبکه ایران آرایی به مدیریت ارین وطن خواه که عنصری سودجو در بین سلطنت طلبان مشهور است خود را شبکه اصلی سلطنت طلبان می داند و سعی دارد با تبلیغات فراوان و درآمد حاصل از کمک های مردمی امورات خود را مدیریت کند.

البته سیستم مدیریتی در این شبکه بسیار ضعیف بوده تا جایی که هر ساله نیروهایی زیادی از این شبکه اخراج افراد دیگری جایگزین می شوند.

به عنوان مثال چند سال پیش«سعید شمیرانی» اپوزیسیون ساکن آمریکا و مجری تلویزیون لس‌آنجلسی «ایران آریایی» به‌سبب آنکه در یکی از برنامه‌هایش اعلام کرد راهش از «ربع پهلوی» جدا است، از این تلویزیون اخراج شد.
البته همان زمان آرین وطن خواه، مدیر و برنامه ساز شبکه ایران آریایی دلیل اخراج سعید شمیرانی را کاهش کمک های مالی حامیان این شبکه معرفی کرد.وطن خواه گفته بود همه مخاطبان این شبکه را سلطنت طلبان تشکیل می دهد، و انتقاد سعید شمیرانی از رضا پهلوی باعث کاهش حمایت مالی مخاطبان شده بود و همین موضوع باعث شده تا شمیرانی از این تلویزیون اخراج شود تا کمک های مالی مخاطبین دوباره احیا شود.

البته شمیرانی پس از اخراج از این شبکه تبدیل به مخالف جدی رضا پهلوی و طیفی از سلطنت طلبان حامی وی شد و تا جایی پیش رفت که اکنون خود را رهبر سلطنت طلبان می داند و در رسانه های این طیف از اپوزیسیون به جذب کمک برای مبارزه با جمهوری اسلامی اهتمام می ورزد .وی حتی پس از اخراج از تلویزیون ایران آریایی اعلام کرده بود برای سرنگونی جمهوری اسلامی حاضر است از منافقین هم کمک بگیرد.

همچنین یکی دیگر از اخراجی های ایران آریایی فردی به نام دخی عبدی است.”دخی عبدی” مجری برنامه “صدای زنان” بود که به صورت روزانه از تلویزیون ایران آریایی پخش می شد.
وی از آغاز راه اندازی تلویزیون ایران آریایی در کنار “آرین وطن خواه” مدیر این شبکه تلویزیونی سلطنت طلب بود و با او در مورد مسائل کمک به تلویزیون ایران آریایی نیز همراهی می کرد. وی دلیل جدا شدن از تلویزیون ایران آریایی را اختلافات شخصی وی با آرین وطنخواه مطرح کرده بود.

ظاهرا میزان امنیت شغلی در این تلویزیون ها آنقدر است که با یک اشتباه کوچک تا حد اشتباه لپی همه چیز به هم میریزد و فرد خاطی بلافاصله اخراج می شود.

 منبع: افکارنیوز

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا