خدمات دهی موبایل بانک کوثر به مشتریان همه بانک ها

“موبایل بانک” یکی از خدمات بانکداری الکترونیک موسسه اعتباری کوثر است که از طریق تلفن همراه به مشتریان ارائه می شود.

موبنا – با به کارگیری خدمات “همراه بانک کوثر” مشتریان محترم می‌توانند به صورت شبانه‌روزی و با استفاده از تنها یک گوشی تلفن همراه به اطلاعات حساب بانکی خود دسترسی داشته باشند.

بر اساس این گزارش، برای استفاده از “موبایل بانک کوثر” گوشی موبایل شما باید دارای یکی از سیستم‌های عامل اندروید و IOS باشد. همچنین با مراجعه به یکی از ۳۵۰ شعبه موسسه در سراسر کشور و یا وب سایت موسسه اعتباری کوثر به نشانیwww.kodarfci.ir می توانید نسبت به دریافت و نصب نرم‌افزار “موبایل بانک کوثر” به صورت مستقیم بر روی گوشی خود اقدام کنید.

این گزارش می افزاید: مشتریان گرامی به منظور استفاده از نسخه جدید موبایل بانک کوثر، باید دارای حساب در موسسه اعتباری کوثر بوده و کد کاربری، رمز عبور را از شعبه دریافت نمایند. نصب نرم افزار موبایل بانک کوثر این فرصت را در اختیار شما قرار می‌دهد تا با استفاده از خدمات غیرحضوری متنوع ضمن صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌ها از مراجعه حضوری به شعبه برای دریافت خدمات بانکی بی‌نیاز شوید.

موبایل بانک کوثر با اطلاع کافی از انواع نیازهای مشتریان محترم با پیشرفته ترین امکانات، بالاترین خدمات را به مشتریان محترم ارائه می‌نماید. نسخه جدید “موبایل بانک کوثر” قابل نصب و ارایه خدمات بر روی گوشی های موبایل با سیستم عامل IOS بوده و مشتریان محترم می توانند هرگونه انتقال وجهی را به کارت سایر بانکها، عملیات پایا و حساب های موسسه انجام دهند.

خدمات موبایل بانک کوثر عبارتند از احراز هویت از طریق اثر انگشت/ فهرست حساب‎های مشتری/ مشاهده موجودی کارت ها/ صورت حساب سپرده/ انتقال وجه به حسابهای خود با قابلیت انتقال وجه از طریقNFC انتقال وجه کارت به کارت شتابی/ پرداخت قبوض آب، برق، گاز، تلفن ثابت/ اسکن بارکد یا ثبت شناسه قبض و پرداخت/ گزارش تسهیلات، پرداخت اقساط تسهیلات/ مسدودسازی کارت/ دریافت شماره بانکی ایران (شبا).

شایان ذکر است؛ مشتریان محترم می توانند با سامانه پاسخگوی کوثر به شماره ۴۲۸۳۰-۰۲۱ تماس گرفته و نقطه نظرات، پیشنهادها، انتقادات و یا سوالات خود را با کارشناسان موسسه در میان گذاشته و از مشاوره تلفنی نیز بهره مند شوند.

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا