صفحه‌کلید مجازی بلک‌بری برای اندرویدی‌ها به‌روز شد

اپلیکشن BlackBerry Keyboard که یکی از محبوب‌ترین صفحه‌کلیدهای مجازی برای دستگاه‌های موبایلی محسوب می‌شود، برای سیستم عامل اندروید به‌روز شد و برخی قابلیت‌های جدید را ارایه کرد.

موبنا، رضا خواجه‌وند – این اپلیکیشن برای آنکه دستگاه موبایلی شما را ایمن‌تر کند، کلماتی که از نحوه تایپ کردن شما در فضای شخصی می‌آموزد را از دایره لغاتی که در فضای کاری یاد می گیرد، مجزا می‌کند.

بر این اساس به‌روزرسانی جدید می‌تواند به شما امکان دهد تا با حرکات دست خود امکان اعمال برخی اتفاقات روی صفحه‌کلید را فراهم کنید و بدون لمس نمایشگر، کلمات مورد نظر خود را تایپ کنید.

blackberry-keyboard-app-2

این ابزار موبیلی همچنین روش جدید برای تغییر زبان‌ را هم ارایه کرده است. شما می‌توانید یک کلید را به عنوان گزینه اصلی برای تغییر زبان انتخاب کنید یا اینکه از کلید Space با این هدف استفاده کنید. این اپلیکیشن به صورت رایگان عرضه شده است و هم اکنون می‌توانید آن را روی دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل اندروی ۵.۰ به بعد مورد استفاده قرار دهید.

لازم به ذکر است صفحه کلید سخت‌افزاری QWERTY بلک‌بری برای سال‌های طولانی عنوان بهترین صفحه‌کلید دستگاه‌های موبایلی را در اختیار داشت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا