پرچمدار پیشرفته تاشو سامسونگ ویزای چین گرفت

گوشی هوشمندی که این روزها با کد SM-W2017 در شرکت سامسونگ توسعه میابد یکی از پیشرفته‌ترین گوشی‌های اندرویدی جهان است که به صورت تاشو طراحی شده و می‌تواند همه قابلیت‌های سخت‌افزاری و نرم افزاری پیشرفته را در اختیار کاربران بگذارد.

موبنا، رضا خواجه‌وند – امروز صبح مشخص شد این گوشی هوشمند Veyron‌ نامگذاری شده است و مرکز استانداردسازی و قانونگذاری TENAA چین آن را تایید کرده است.

اوایل ماه جاری میلادی کمیسیون ارتباطات فدرال امریکا (FCC) نیز عرضه این گوشی هوشمند را کرد و هم‌اکنون پیش‌بینی می‌شود طی هفته جاری در تاریخ سوم نوامبر از این گوشی هوشمند به صورت رسمی رونمایی شود.

این گوشی هوشمند نمایشگر لسی ۴.۲ اینچی از نوع Super AMOLED را در خود جا داده است که تصاویر در آن با کیفیت ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل به نمایش درمی‌‌آید. این گوشی هوشمند تراشه پرقدرت Snapdragon 820 را در خود جا داده است و از دیگر امکانات آن می‌توان به حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی اشاره کرد.

samsung-sm-w20171

گوشی هوشمند تاشو سامسونگ می‌تواند از کارت حافظه microSD تا ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت پشتیبانی کند و دیگر امکانات آن دروبین دیجیتالی ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی را شامل می‌شود.

پیشرفته‌ترین گوشی هوشمند تاشو جهان باتری ۲۳۰۰ میلی‌آمپری را در خود جا داده، روی آن سیستم عامل اندروید ۶.۰.۱ نصب شده است و کاربران در این گوشی هوشمند می‌توانند خدمات پرداخت الکترونیک Samsung Pay را در اختیار بگیرند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا