دستیار دیجیتالی گوگل به‌روز شد

شرکت گوگل در زمان معرفی اپلیکیشن ارتباطی Allo یک نگاه اجتماعی از دستیار دیجیتالی خود ارایه کرد و آن را با نام Google Assistant در اختیار کاربران گذاشت.

موبنا، رضا خواجه‌وند – این دستیار دیجیتالی به گونه‌ای طراحی شده است که می‌توانید آن را بالای پنجره‌ای که در حال گفت‌وگو با دوستان خود هستید، باز کنید و بات‌های هوشمند گوگل را در اختیار بگیرید. با این قابلیت شما می‌توانید هر سوالی که دارید را به صورت همزمان از دستیار گوگل بپرسید تا در آن واحد به آن پاسخ داده شود.

شما همچنین می‌توانید دستیار هوشمند Assistant را در صفحات چت در اختیار بگیرید و به صورت همزمان با دوستان خود از آن استفاده کنید. به عبارت دیگر این دستیار هوشمند قادر است به صورت همزمان به شما و دوستان‌تان کمک کند.

google-assistant-2

با این وجود باید گفت آنچه که در زمان معرفی Allo ارایه شد، پیش‌نمایش آزمایشی از دستیار دیجیتالی Google Assistant بود و هم‌اکنون گوشی هوشمند Pixel گوگل با نسخه نهایی دستیار هوشمند روانه بازار شده است تا بتوانید از همه قابلیت‌های آن بهره‌مند شوید.

به هر حال دستیار هوشمند Google Assistant هم‌اکنون به روز شده است و شما می‌توانید آن را به صورت همزمان در اپلیکیشن Google Now در اختیار بگیرید. قابلیت‌های پایه و اساسی که می‌توانید در این دستیار دیجیتالی در اختیار بگیرید به قرار زیر اعلام شده است:

google-assistant-1

  • از آن بخواهید اپلیکیشن‌ها را باز کند
  • از آن بخواهید زمان، پیام‌های هشدار دهنده و قرارهای ملاقات در تقویم را تنظیم کند
  • از آن بخواهید تقویم هوشمند شما را برای برنامه‌های روز جاری بررسی کند
  • از آن بخواهید با شخص مورد نظر تماس بگیرد یا به او پیام بفرستد
  • از آن بخواهید تا پیش‌بینی وضعیت آب و هوا را در اختیارتان بگذارد
  • از آن سوالات ریاضی بپرسید
  • از آن برای مسیریابی کمک بگیرید

شرکت گوگل اعلام کرد همچنان در حال تکمیل دستیار دیجیتالی خود است و به زودی آن را برای گوشی‌های غیراندرویدی هم عرضه می‌کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا