آیفون ۵s اپل هم به آتش کشیده شد

زمانی که صحبت از آتش گرفتن گوشی‌های هوشمند به میان می‌آید همه کاربران یاد Galaxy Note 7 سامسونگ می‌افتند. ولی بد نیست بدانید محصولات اپل هم این اتفاقات را برای کاربران رقم می‌زنند.

موبنا، رضا خواجه‌وند – اپل آتش گرفتن Galaxy Note 7 را بهترین فرصت می‌داند تا کاربران ناراضی سامسونگ را به سمت خود بکشاند. ولی در آخرین خبرها گفته شد یک دستگاه گوشی هوشمند آیفون ۵s حین شارژ شدن آتش گرفته است تا امنیت محصولات اپل هم در این زمینه زیر سوال برود.

مرکز خبری MyDrivers در گزارش اختصاصی خود توضیح داد «جینان لیو» صاحب گوشی هوشمند آیفون ۵s دستگاه خود را به شارژر متصل کرده بود. این اتفاق در نخستین ساعت روز ۱۶ اکتبر صورت گرفت و باتری دستگاه تقریبا خالی شده بود.

iphone-5s-2

او گوشی را روی تخت خواب خود رها کرد و از اتاق خارج شد. مدت زیادی طول نکشید که او پس از بازگشت به اتاق آتش گرفتن بالش خود را مشاهده کرد و متوجه شد آتش گرفتن آیفون ۵s باعث شده است تخت خواب او از بین برود.

iphone-5s-3

او برای آنکه جلوی آتش‌سوزی را بگیرد روی دستگاه آب ریخت که البته برای این کار دیر شده بود و آیفون مشتعل تخت را آتش زده بود. در اتاق کناری دو فرد کهنسان و چند کودک حضور داشتند که این آتش‌سوزی آسیبی به آنها وارد نکرد.

با انتشار عمومی این اتفاق، بیشتر خبرگزاری‌ها آن را پوشش دادند و با این وجود اپل هیچ بیانیه رسمی در این زمینه منتشر نکرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا