سامسونگ در المپیک زمستانی ۲۰۱۸ خدمات ۵G می‌دهد

دو شرکت سامسونگ و KT Corporation (که پیش‌تر با نام Korea Telecom) شناخته می‌شود در بیانیه مشترک اعلام کردند کمتر از دو سال دیگر برای نخستین بار در جهان خدمات نسل پنجم شبکه‌های مخابراتی را ارایه می‌دهند.

موبنا، رضا خواجه‌وند – در بیانیه این دو مرکز گفته شد در جریان برگزاری مسابقات المپیک زمستانی PyeongChang 2018 نخستین خدمات مخابراتی ۵G در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.
این مسئله به آن معنی خواهد بود که بر خلاف پیش‌بینی‌های اولیه، قبل از سال ۲۰۲۰ میلادی برخی خدمات ۵G به صورت عمومی عرضه خواهد شد.
۵g-2
در حالی که پیش‌بینی شده است خدمات جهانی ۵G از سال ۲۰۲۰ میلادی به صورت عمومی عرضه شود، شرکت‌های تولیدکننده گوشی هوشمند، تراشه موبایلی، محصولات وابسته و خدمات مخابراتی از هم‌اکنون تلاش می‌کنند خود را با استانداردهای ارایه شده در این زمینه سازگار کنند.
پایه‌های اصلی نسل پنجم خدمات مخابراتی از هم‌اکنون مشخص شده است و شرکت کوالکام هفته گذشته مودم X50 5G را برای دریافت این سرویس‌ها روی دستگاه‌های موبایلی عرضه کرد. در این میان برخی اپراتورهای آمریکایی از جمله T-Mobile، Verizon، و U.S. Cellular اعلام کردند که استانداردهای مذکور را در اختیار گرفته‌اند.

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا