آتش کارگاه مبل سازی را خاکستر کرد

پس از حضور آتش نشانان در محل حادثه مشاهده شد که حریق در کارگاهی مسقف به مساحت حدود ۳۰۰ مترمربع رخ داده و داخل آن مملو از چوب، رنگ و … بود.

موبنا – بامداد امروز پنجشنبه یک کارگاه مبل سازی در جنوب تهران دچار حریق شد.

سیدجلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران در این باره گفت: وقوع حادثه حریق در یک کارگاه مبل سازی در ساعت ۴:۳۵ بامداد امروز پنجشنبه به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد و به دنبال آن ستاد فرماندهی، آتش نشانان ایستگاه ۱۲ را به همراه تانکر آب و خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه واقع در واقع در بزرگراه آزادگان، شهرک مرتضی گرد، اعزام کرد.

وی افزود: پس از حضور آتش نشانان در محل حادثه مشاهده شد که حریق در کارگاهی مسقف به مساحت حدود ۳۰۰ مترمربع رخ داده و داخل آن مملو از چوب، رنگ و … بود.

ملکی با بیان اینکه این کارگاه محلی برای رنگ کاری و تولید انواع مبل و صندلی بود، اظهارکرد: شعله های آتش به سرعت در حال توسعه و سرایت به اماکن مجاور بود که آتش نشانان از چند جهت عملیات اطفای حریق را آغاز کرده و و مدتی بعد موفق شدند تا بامهار حریق از سرایت شعله های آتش به اماکن مجاور جلوگیری کنند.

نوشته های مشابه

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه آتش نشانان مدتی بعد شعله های آتش را به طور کامل اطفا کردند، ادامه داد: خوشبختانه این حادثه مورد مصدوم و فوتی نداشت اما خسارات به جا مانده از آن بالا بود.

به گفته ملکی، علت این حادثه از سوی کارشناسان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران در دست بررسی است.

وی اضافه کرد: آتش نشانان پس از ایمن سازی محل و تخلیه دود به عملیات خود خاتمه دادند.

 منبع: ایسنا

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا