این قاب، آیفون شما را دو سیمکارته می کند! (+عکس)

اگر جز افرادی هستید که توقعتان از کیسی که برای آیفون خود انتخاب می کنید بالاست، قطعا بهترین گزینه برای شما کیس Smartkase خواهد بود.

موبنا، رکسانا دانیالی – این کیس تمام انتظارات شما مانند حافظه بیشتر، افزایش باتری و حتی قابلیت استفاده از سیم کارت دوم را پوشش می دهد. Smartkase در مدل های مختلفی برای گوشی های هوشمند آیفون ۷، ۷ پلاس، ۶، ۶ پلاس، ۶s و ۶s پلاس در دسترس بوده و از ظاهری مدرن و باریک بهره مند است. کیس در پنج رنگ متنوع تولید می شود که همین موضوع امکان انتخاب را برای خریدار آسان تر می کند. طراحی دو تکه این کیس قابلیت اضافه کردن کیس باتری را به گوشی هوشمند شما می دهد. این باتری اضافه با ظرفیت ۲۰۰۰ میلی آمپر در ساعت، ۱۲ ساعت مکالمه بیشتر و همچنین ۱۰ ساعت پخش ویدیو را فراهم آورده است. پورت لایتنینگ نیز می تواند باتری خود گوشی و باتری اضافه را به صورت همزمان شارژ کند.
جایگاه تعبیه شده برای کارت حافظه نیز تا ۲۵۶ گیگابایت حافظه بیشتر را به گوشی شما اضافه می کند در نتیجه می توانید عکس ها و ویدیو های بیشتری ذخیره کنید. قابلیت افزودن یک سیم کارت اضافه در کیس نیز وجود خواهد داشت. البته طراحی مستحکم Smartkase گوشیتان را از خراش و ضربه محفوظ می دارد.
Smartkase برای دو مدل آیفون ۷ و ۷ پلاس، ۷۰ و ۸۰ دلار قیمت دارد.

۳

۲

۱

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا