گوشی هوشمند Passport بلک‌بری را نصف قیمت بخرید

اگر شما جزء آن دسته از کاربرانی هستید که به سیستم عامل BB10 بلک‌بری علاقه دارید و ترجیح می‌دهید گوشی‌های این شرکت با سیستم عامل این شرکت در اختیار بگیرید، بهترین زمان برای خرید شما فرا رسیده است.

موبنا، رضا خواجه‌وند – گوشی هوشمند Passport بلک‌بری هم‌اکنون بیشترین میزان تخفیف را دریافت کرده است و شما می‌توانید آن را نصف قیمت خریداری کنید.

شرکت بلک‌بری اعلام کرد مدل قفل نشده این گوشی هوشمند هم‌اکنون با تخفیف ۵۰ درصدی به فروش می‌رسد و کاربران به جای آنکه برای خرید این ۴۹۹ دلار بپردازند، تنها کافی است با پرداخت ۲۹ دلار صاحب مدل قفل نشده این گوشی شوند.

مدل Passport با نصف قیمت فقط با رنگ مشکی فروخته می‌شود. برای آنکه بهتر به خاطر بیاورید، این گوشی هوشمند نمایشگر لمسی ۴.۵ اینچی از نوع LCD با کیفیت ۱۴۴۰ در ۱۴۴۰ پیکسل را در خود جا داده است و از دیگر امکانات آن می‌توان به تراشه Snapdragon 801 با چهار هسته ۲.۲ گیگاهرتزی و پردازنده گرافیکی Adreno 330 اشاره کرد.

blackberry-passport-2

برای این گوشی هوشمند رم ۳ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی در نظر گرفته شده است که البته کاربران می‌توانند با استفاده از کارت حافظه microSD آن را تا ۱۲۸ گیگابایت افزایش دهند.

شرکت بلک‌بری اعلام نکرده است طرح تخفیف ۵۰ درصدی برای فروش گوشی هوشمند passport تا چه زمان ادامه دارد و با این وجود کاربران هم‌اکنون می‌توانند به صورت حضوری یا آنلاین این گوشی را با قیمت مذکور در اختیار بگیرند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا