برند پوشاک «امپریو آرمانی» ساعت هوشمند عرضه کرد

برند ایتالیایی Emporio Armani که در زمینه مد و پوشاک شهرت جهانی دارد، تصمیم گرفته است در عرصه محصولات الکترونیکی هم گام بردارد و ساعت هوشمند روانه بازار کند.

موبنا، رضا خواجه‌وند – نخستین کلکسیون ساعت‌های هوشمند این برند ایتالیایی با نام Emporio Armani Connected معرفی شد. این محصولات انواع مختلف ساعت‌های هوشمند با قابلیت‌های چندگانه را شامل می‌شوند و همه آنها می‌توانند از طریق فناوری ارتباطی بلوتوث با گوشی هوشمند ارتباط برقرار کنند.

emporio-armani-connected-2

برای تمام این ساعت‌ها از باتری کوارتز استفاده شده است و به همین خاطر شما می‌توانید بدون آنکه نیاز باشد باتری شارژ کنید، برای مدت طولانی دستگاه را مورد استفاده قرار دهید. کلکسیون ساعت‌های هوشمند «امپریو آرمانی» قابلیت‌های ویژه‌ای در اختیار کاربران قرار می‌دهد که از جمله آنها می‌توان به سیستم تحلیل خواب، ساعت هوشمند، سیستم پیدا کردن اشیا گم شده، و سیستم پیام‌رسان اشاره کرد.

emporio-armani-connected-3

این ساعت‌های چندگانه همچنین به کاربران امکان می‌دهند تا موسیقی‌های دلخواه خود را مدیریت کنند و به صورت بی‌سیم بتوانند کنترل عکس‌ها روی گوشی هوشمند را هم در اختیار بگیرند. ساعت‌های هوشمند همچنین می‌توانند به صورت خودکار ساعت دقیق محل استقرار کاربر را شناسایی کنند.

قرار است این ساعت‌های هوشمند که هر کدام از آنها قابلیت‌های مختلف دارند، از ابتدای سال ۲۰۱۷ میلادی وارد بازار جهانی شوند که البته هنوز قیمت نهایی آنها مشخص نشده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا