مدیرعامل اپل: به همه آنهایی که به خاطر Note 7 سامسونگ را کنار می‌گذارند خوشامد می‌گوییم

اپل روز گذشته گزارش مالی خود مربوط به فصل چهارم سال مالی جاری را منتشر کرد و توضیح داد در این دوره زمانی سه ماهه ۴۵.۴ میلیون دستگاه گوشی هوشمند فروخته است.

موبنا، رضا خواجه‌وند – شرکت اپل در دوره زمانی مشابه از سال گذشته توانسته بود ۴۸.۰۴ میلیون دستگاه گوشی هوشمند را به فروش برساند و وال‌ استریت هم از قبل پیش‌بینی کرده بود که فصل پایانی امسال این شرکت تنها ۴۴.۸ میلیون دستگاه گوشی بفروشد.

با اینکه فروش آیفون نسبت به سال قبل کاهش یافته است، باز هم بسیاری از کارشناسان آن را بهترین گوشی موجود در بازار می‌دانند و بر این باورند که از بسیاری از رقبا بهتر عمل می‌کند و می‌تواند در ماه‌های پیش‌رو نتایج بهتری به دست آورد.

البته باید توجه داشت که اپل در ماه گذشته از ماجرای آتش گرفتن گوشی هوشمند Galaxy Note 7 سامسونگ هم به نفع خود استفاده کرده و از این طریق توانسته است جای خالی سامسونگ را با مدل‌های مختلف سامسونگ پر کند.

tim-cook-on-the-note-7-1

آتش گرفتن پرچمدار فبلت‌های سامسونگ باعث شد بسیاری از هواداران این شرکت سراغ محصولات اپل بروند و اپل بتواند بیش از پیش‌بینی‌های قبلی آیفون بفروشد.

«تیم کوک» مدیرعامل اپل در آخرین گزارش خود اعلام کرد آتش گرفتن Note 7 باعث شده است فروش آیفون آنها افزایش یابد و او از این فرصت استفاده می‌کند تا بتواند به تمام کاربرانی که دست از گوشی‌های سامسونگ می‌کشند، خوشامد بگوید.

کوک گفت همچنان درخواست بازار جهانی برای خرید دو گوشی هوشمند آیفون ۷ و آیفون ۷ Plus بیش از تولید است و او تمام پیش‌بینی‌های لازم را انجام داده است تا به کاربرانی که می‌خواهند برای همیشه سامسونگ را کنار بگذارند، خدمات لازم را ارایه دهد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا