به این زودی‌ها منتظر Galaxy S8 نباشید

سامسونگ پس از عرضه Galaxy Note 7 بزرگترین مشکل در تاریخ فعالیت‌های خود را مشاهده کرد و در این راستا گفته شد گوشی هوشمند Galaxy S8 پیش از زمان همیشگی وارد بازار می‌شود تا مشکلات شرکت کره‌ای برای ادامه حضور در بازار جهانی برطرف شود.

موبنا، رضا خواجه‌وند – در حالی که برخی منابع آگاه عرضه زودهنگام Galaxy S8 را به عنوان راهکاری برای خروج سامسونگ از بحران پیش آمده مطرح کردند، امروز مشخص شد این اتفاق صورت نمی‌گیرد.

یکی از مدیران ارشد سامسونگ در مصاحبه خود با رسانه دولتی کره جنوبی گفت: «در حال حاضر ما هیچ برنامه‌ای برای عرضه زودهنگام Galaxy S8 نداریم».

او در ادامه توضیح داد: «حتی پیش از آنکه Galaxy Note 7 وارد بازار شود، ما پروژه توسعه آن را از پروژه Galaxy S8 جدا کردیم تا دو اتفاق به صورت جداگانه دنبال شوند. اعلام تاریخ دقیق برای عرضه گوشی جدید پیش از زمان موعود برای سامسونگ اتفاق غیرممکن به نظر می‌رسد».

samsung-galaxy-s8-2

طی هفته‌های اخیر شایعات فراوانی منتشر شده بود که نشان می‌دهد به دلیل آتش‌سوزی Galaxy Note 7 و توقف فروش آن در بازار جهانی، این شرکت احتمالا پرچمدار بعدی خود را سریع‌تر وارد بازار می‌کند تا محبوبیت آن از بین نرود.

شرکت سامسونگ به واسطه جمع‌آوری گوشی هوشمند Galaxy Note 7 از بازار جهانی بیش از ۵ میلیارد دلار ضرر کرد و با این وجود تصمیم ندارد به واسطه یک گوشی دیگر این ضرر مالی را برطرف کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا