برگزاری اختتامیه المپیاد ورزشی بانک سپه

پرتوافکنان در اختتامیه پنجمین المپیاد ورزشی کارکنان بانک سپه با بیان اینکه همه کسانی که در این المپیاد شرکت کردند برنده هستند خاطرنشان کرد: عامل اصلی برنده شدن برنامه ریزی و پشتکار است و باید تمام بخش های بانک روحیه ورزشکاری و کار تیمی را در سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

موبنا – عضو هیات مدیره با بیان اینکه روحیه پیشتازی در سیستم بانکی بین تک تک کارکنان بانک سپه موج می زند اظهار داشت: ورزش در عرصه کار تیمی مثل عبادت است و به وحدت میان کارکنان کمک می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، مصطفی پرتوافکنان در مراسم اختتامیه المپیاد ورزشی کارکنان بانک سپه با اشاره به مزیت های ورزشی و تهذیب نفس گفت: از اینکه در کنار شما همکاران ورزشکار بانک سپه حضور دارم بسیار خوشحالم و امیدوارم این روحیه ورزشکاری در بین همه واحدها و شعب بانک گسترش پیدا کند.

پرتوافکنان در اختتامیه پنجمین المپیاد ورزشی کارکنان بانک سپه با بیان اینکه همه کسانی که در این المپیاد شرکت کردند برنده هستند خاطرنشان کرد: عامل اصلی برنده شدن برنامه ریزی و پشتکار است و باید تمام بخش های بانک روحیه ورزشکاری و کار تیمی را در سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

عضو هیات مدیره با تاکید بر این که ورزش در عرصه کار تیمی مثل عبادت است و باید به نیت عبادت در کنار یکدیگر تلاش کنیم و به نتیجه برسیم گفت: تمام بخش های بانک باید با برنامه ریزی برای رسیدن بانک سپه به جایگاه اصلی خود تلاش کنند و نقش خود را برای رسیدن به اهداف بیشتر بشناسند.

وی در ادامه سخنانش با اشاره به اینکه بانک سپه در حال حاضر جایگاه درخشانی در نظام بانکی کشور دارد اظهار داشت: بانک سپه با پشتکار و تلاش مضاعف همکاران نقش بسزایی در اشتغال زایی جوانان داشته است.

پرتوافکنان هم چنین به مشارکت بانک سپه در پروژه های ملی و بالادستی در کشور اشاره کرد و گفت: بانک سپه در تامین مالی واحدهای کوچک و متوسط سردمدار است و به این واحدها بودجه اختصاص داده است.

عضو هیات مدیره با بیان اینکه بانک سپه موفقیت های بسیاری در عرصه های ملی و استراتژیک کشور به عهده داشته است افزود: حضور بانک سپه در پروژه های ملی مثل سیمان، نفت، فولاد و… نشان دهنده نقش پررنگ بانک در پروژه های اقتصادی کشور است.

وی ادامه داد: بانک سپه به وجود یکایک شما همکاران خوب و پرتلاش افتخار می کند که جزو همکاران متخصص، با دانش و پرتلاش در نظام بانکی کشور هستید.
پرتوافکنان با تاکید بر اینکه در نظام بانکی کشور بانک سپه کمترین تخلف را دارد یادآور شد: خانواده بزرگ بانک سپه افتخار می کند که در آن پرسنل ارزشی فعالیت می کنند.

عضو هیات مدیره با اشاره به اینکه روحیه پیشتاز بودن در تک تک پرسنل برای رسیدن بانک سپه به جایگاه اصلی خود وجود دارد گفت: افتخار می کنم که در اختتامیه مراسم المپیاد ورزشی در جمع شما هستم و در بخشی از شادی شما حضور دارم.

پرتوافکنان با اشاره به اینکه پنجمین المپیاد ورزشی کارکنان بانک سپه پس از ۱۳ سال وقفه با تاکید و حمایت مدیران و مسوولین بانک و همچنین باشگاه کارکنان بانک سپه برگزار شد اظهار داشت: این دوره از مسابقات با حضور ۵۵۰ نفر از همکاران رسمی و قراردادی از ۲۷ استان و در هفت رشته ورزشی والیبال، فوتسال، شنا، دومیدانی، شطرنج، تنیس روی میز و بدمینتون برگزار شد.

وی در خصوص برنامه ریزی بانک برای برگزاری المپیاد در سالهای آینده نیز خاطرنشان کرد: به دنبال آن هستیم تا به بهترین نحو ممکن در سالهای آینده نیز این المپیاد برگزار شود.

پرتوافکنان در خاتمه اظهار داشت: تلاش می کنیم تا در سالهای آینده تمام مناطق بانک در المپیاد حضور داشته باشند و در المپیاد بین بانکی بانک سپه حضور قدرتمندی را تجربه کند.

 منبع: پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه

Mobna-Telegram

دکمه بازگشت به بالا