وزیر اطلاعات: از شرق و غرب کشور مواد منفجره دست‌ساز وارد ایران می‌شود

دشمن سعی می‌کند بین شیعه و سنی اختلاف بیاندازد و همه این حیله‌ها با لطف خداوند کشف شده است.

موبنا – وزیر اطلاعات گفت: امروز از شرق و غرب کشور مواد منفجره دست ساز وارد میهن می‌شود و دشمن سعی می‌کند بین شیعه و سنی اختلاف بیاندازد و همه این حیله‌ها با لطف خداوند کشف شده است.

سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات یکشنبه شب (۲ آبان ۹۵) در مسجد جامع شهرستان دلیجان در جمع مردم ضمن ابراز ارادت به آستان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش گفت: امروز خداوند متعال به برکت خون شهدا، امام راحل (ره) و هدایت‌های مقام معظم رهبری (حفظه الله) حکومت اسلامی را نصیب مردم کرده است.

او ادامه داد: جمهوری اسلامی تلاش دارد خدمت زیادی به مردم بکند ولی دشمن سعی دارد به امنیت ما ضربه بزند. اشراف اطلاعاتی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج)، نیروی انتظامی، بسیج و سپاه یک امنیت بی‌بدیل در کشور حکم فرما کرده است.

وزیر اطلاعات تصریح کرد: کشورهای مختلفی تلاش دارند به ما ضربه بزنند ولی الحمدالله این رصد و اشراف اطلاعاتی چون به رصد خدا گره خورده، نقطه کور ندارد. سربازان شما با توکل به خدا امنیت را حاکم می‌کنند خدا وقتی به آدم دید بدهد، سوزن را در کاهدان پیدا می‌کند. وقتی خدا پرده را برداشت صد‌ها کیلومتر را می‌بینید. امروز خداوند پرده را از جلوی چشم سربازان گمنام امام زمان (عج) برداشته است.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز از شرق و غرب کشور مواد منفجره دست ساز وارد میهن می‌شود و دشمن سعی می‌کند بین شیعه و سنی اختلاف بیاندازد و همه این حیله‌ها با لطف خداوند کشف شده است.

علوی گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران طی سال‌ها با این آهنگ حرکت موفق داشته و مردم کمک‌های مختلفی را به نظام در تمام مراحل خوب انجام دادید و وظیفه ماست که به شما خدمت کنیم و ما هم از همین مردم هستیم.

او متذکر شد: دولت‌های جمهوری اسلامی ایران از ابتدا تاکنون، در زمان‌ها و شرایط مختلف تلاش کردند و قصد خدمت داشته و دارند تا مشکلات را حل کنند. شما مردم ایران دوره‌های نا‌امنی را پشت سر گذاشته‌اید ولی به دین خدا پشت نکردید، ما هم در خدمت به شما افتخار می‌کنیم، مردم و حکومت، مردم و دولت همه باید دست به دست هم بدهیم و کشور را بسازیم.

وزیر اطلاعات در جهت مساعد شدن سرمایه‌گذاری در کشور بیان کرد: ما امنیت سرمایه‌گذار را ایجاد می‌کنیم، خیلی از سرمایه گذار‌ها مشتاقند تا در کشور ما جلوی این بمب‌ها گرفته شده است.

او با اشاره به ضرورت حفظ و تقویت وحدت و همدلی در جامعه گفت: از دعوا هیچ خیری برای مملکت در نمی‌آید ما در فرهنگ اسلامی اگر می‌خواهیم انتقاد کنیم باید به صورت محترمانه باشد. همه باید دست به دست هم بدهیم تا سرمایه گذاری در کشور ایجاد شود و کار بوجود بیاید و فرزندان شما عزیزان ازدواج کنند. با رهنمودهای مقام معظم رهبری و تقویت همدلی در پیشرفت ملکت موفق خواهیم شد.

وزیر اطلاعات با مسئولان حوزهٔ علمیه و طلاب شهرستان نراق نیز دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

 منبع: ایلنا

Mobna-Telegram

دکمه بازگشت به بالا