قطارهای ۵ ستاره حرم تا حرم روی ریل افتادند

اولین قطارهای پنج ستاره حرم به حرم‌ با ظرفیت روزانه بیش از ۶۴۰ مسافر از قم به مشهد از روز سوم آبان‌ماه سال جاری راه‌اندازی می‌شود.

موبنا – به نقل از روابط عمومی شرکت قطارهای فدک، اولین قطارهای پنج ستاره، ویژه‌ مجاوران و مسافران مرقد مطهر امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) از قم به مشهد و بالعکس با هدف ارائه‌ خدمات ویژه به زائران این شهرهای مقدس راه‌اندازی می‌شود.

قطار فدک اولین قطار با خدمات پنج ستاره در این مسیر است که همه روزه ساعت ۱۶:۴۰ از قم به سمت مشهد حرکت کرده و ساعت مراجعت از مشهد ۱۶:۳۶ است.

این قطارها جمعاً با ۱۶سالن و با ظرفیت کل ۶۴۰ نفر از روز دوشنبه سوم آبان ماه ۱۳۹۵ در مسیر قم – مشهد و بالعکس به‌صورت همه روزه حرکت خود را آغاز می‌کند.

طبق اعلام فدک به مناسبت افتتاح این قطار تا تاریخ ۲۵/۰۸/۹۵، بلیت این قطار با تخفیف ویژه به قیمت تهران- مشهد به مسافران عرضه می‌شود و در واقع هزینه‌ قم-تهران و بالعکس در این مسیر محاسبه نمی‌شود.

نوشته های مشابه

مسافران و زائران ‌برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص بهای بلیت، تخفیفات، نحوه‌‌ خرید بلیت و طرح‌های مربوط به سفرهای گروهی می‌توانند علاوه بر مراجعه به پایگاه اینترنتی فدک به نشانی www.fadaktrains.ir، با سامانه‌‌ ‌ارتباط با مشتریان این شرکت از طریق تلفن‌های ۴۳۶۲۴-۰۲۱ تماس بگیرند.

 منبع: فارس

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا