آزمایش خراش، خم شدن و سوختن روی LG V20

یکی از حساب‌های کاربری معروف در یوتیوب که با نام JerryRigEverything شناخته می‌شود، در تصویر ویدیویی ویژه خود انواع آزمایش‌های غیرمعمول و عجیب را روی گوشی هوشمند LG V20 انجام داد.

موبنا، رضا خواجه‌وند – این گوشی هوشمند پیشرفته به گونه‌ای ساخته شده است که به صورت پیش‌فرض نمایشگر آن یک لایه محافظ را شامل می شود و در تصویر ویدیویی مذکور این لایه حذف شده است تا میزان مقاومت نمایشگر مشخص شود.

این لایه محافظ به قدری مقاومت دارد که در بررسی‌ها مشخص شد با سکه یا کلید هم نمی‌توان روی آن خط انداخت. شرکت ال‌جی همچنین در قسمت بالا و پایین بدنه از یک لایه پلاستیک استفاده کرده است که البته به نظر می‌رسد این لایه پلاستیکی به راحتی خط بیفتد.

lg-v20-4

بخش مربوط به اسپیکر و کلیدهای مستقر روی بدنه فلزی هستند و به همین خاطر مشکلی برای آنها پیش نمی‌آید. بخش پشتی بدنه V20‌ هم فلزی است و این مواد بسیار مقاوم ساخته شده‌اند. با این وجود احتمال می‌رود کلید روی آن خط بیاندازد.

lg-v20-2

در آزمایش‌ها همچنین میزان خط و خش روی حسگر اثر انگشت و لنز دوربین هم سنجیده شد و مشخص شد این بخش‌ها چندان مقاوم نیستند.

lg-v20-3

علاوه بر این، میزان مقاومت گوشی در مقابل خم شدن هم سنجیده شد و در پایان مشخص شد V20 مقاوم‌تر از V10 است. بر این اساس توصیه شد که حتما لایه محافظ روی بدنه کشیده شود تا در مقابل خم شدن مقاوم‌تر شود.

در این تصویر ویدیویی LG V20 در مقابل حرارت هم قرار گرفت تا احتمال آتش‌سوزی در آن هم بررسی شود که البته از این‌ آزمایش هم سربلند بیرون آمد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا