باهنر: دلیلی برای ردصلاحیت روحانی وجود ندارد

موبنا – دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه حضور احمدی‌نژاد در انتخابات باعث اختلاف اصولگرایان می‌شد، گفت: اعتقاد دارم روحانی همچنان کاندیدای اصلی اصلاح‌طلبان خواهد بود. محمدرضا باهنر پیش از ظهر جمعه در دهمین کنگره جامعه اسلامی مهندسین استان اصفهان اظهار داشت: وضعیت منطقه به ‌ویژه در کشورهای اطراف ایران مانند سوریه، عراق، یمن …

موبنا – دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه حضور احمدی‌نژاد در انتخابات باعث اختلاف اصولگرایان می‌شد، گفت: اعتقاد دارم روحانی همچنان کاندیدای اصلی اصلاح‌طلبان خواهد بود.

محمدرضا باهنر پیش از ظهر جمعه در دهمین کنگره جامعه اسلامی مهندسین استان اصفهان اظهار داشت: وضعیت منطقه به ‌ویژه در کشورهای اطراف ایران مانند سوریه، عراق، یمن و بحرین بسیار حساس است.

وی افزود: با توجه به اینکه ۷۰۰ کیلومتر از مرز مشترک ۸۰۰ کیلومتری سوریه و عراق در اختیار قومیت کُرد قرار دارد آنها اندیشه ایجاد کشور مستقل کردنشین را در سر می‌پرورانند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه دو مرکز بسیار مقتدر تروریست‌ها در معرض هجوم نیروهای اسلامی قرار دارد به اعتراف مستکبران به نابودی داعش اشاره و تاکید کرد: وزیر جنگ اسرائیل در سخنانی ادعا کرد که داعش به زودی به پایان می‌رسد و آمریکایی‌ها نیز بارها سخنانی مشابه را تکرار کرده‌اند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به انتخابات سال ۹۶ به ضرورت وحدت اصولگرایان اشاره و بیان کرد: اصولگرایان باید با تمامی اختلاف‌نظرها، وحدت و اتفاق نظر خود را به منظور پیروزی در انتخابات حفظ کنند.

باهنر عدم شرکت احمدی‌نژاد در انتخابات را به نفع نه یک جناح خاص بلکه برای منفعت کشور برشمرد و گفت: البته باید به این نکته نیز اشاره کنم که شرکت احمدی‌نژاد در انتخابات به نفع جریان اصلاح‌طلب و باعث اختلاف اصولگرایان می‌شد.

برخی اصلاح‌طلبان نگران رای نیاوردن روحانی هستند

وی با تصریح بر این نکته که اصلح‌طلبان از روحانی عبور نخواهند کرد، بیان داشت: برخی اصلاح‌طلبان نگران رای نیاوردن روحانی هستند اما برخی با هدف مظلوم‌نمایی دم از امکان رد صلاحیت روحانی می‌زنند و این در حالی است که اعتقاد دارم این امر هرگز رخ نمی‌دهد چراکه هیچ موضوعی برای احتمال رد صلاحیت وی وجود ندارد.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین بر ایجاد فضای شاد انتخاباتی و حفظ وحدت در عین رقابت جدی میان احزاب تاکید کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خبر از افزایش اعضای جامعه اسلامی مهندسین داد و گفت: به دنبال آن هستیم تا در کنگره آینده به طور متوسط به ازای هر ۱۵۰ هزار نفر جمعیت کشور یک نفر عضو جامعه اسلامی مهندسین شود و بر این اساس پنج هزار عضو فعلی به ۹ هزار نفر افزایش پیدا خواهد کرد.

باهنر دفتر جامعه اسلامی مهندسین اصفهان را بسیار موفق و با انگیزه ارزیابی کرد و اظهار داشت: آموزش‌های عقیدتی، تشکیلاتی، سیاسی و مدیریتی و رتبه‌بندی اعضا موضوعی است که باید در جامعه اسلامی مهندسین مورد توجه جدی باشد.

 منبع: مهر

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا