وزیربهداشت: آرامش کشور به دلیل رشادت‌ مدافعان حرم است

موبنا – وزیر بهداشت با اشاره به شهدا و خانواده‌های مدافعان حرم گفت: اگر آرامشی در کشور داریم سبب آن شهدای مدافع حرم است. سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عصر امروز در مراسم یادواره شهدای حرم فاتحین که در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد، گفت: امروز عزیزانی که در خارج …

موبنا – وزیر بهداشت با اشاره به شهدا و خانواده‌های مدافعان حرم گفت: اگر آرامشی در کشور داریم سبب آن شهدای مدافع حرم است.

سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عصر امروز در مراسم یادواره شهدای حرم فاتحین که در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد، گفت: امروز عزیزانی که در خارج از کشور و آن طرف مرزها به تبعیت از مقام معظم رهبری و دفاع از اسلام جانفشانی می‌کنند، این افراد واقعا افراد ویژه‌‌ای هستند.

وی با اشاره به به شهدا و خانواده‌های مدافعان حرم تصریح کرد: اگر آرامشی در کشور داریم سبب آن شما هستید و همچنین لطف خداوند متعال و حضرت بقیهالله(عج‌) است و به خاطر حضور مردم و زنان مومن و نیکوکاری است که در این کشور هستند.

قاضی‌زاده هاشمی درباره خانواده شهدای فاتحین افزود: خانواده شهدای فاتحین مثل بسیاری از شهدای عزیز از خانواده‌هایی هستند که همه چیز خود را برای رضای الهی فدا کرده‌اند، شما هستید که ذخیره واقعی انقلاب و این کشور هستید.

وزیر بهداشت افزود: باید فرهنگ عاشورایی داشته باشیم، فرهنگ عاشورایی چیزی نیست جز از خود گذشتن، امام حسین(ع) در کربلا از خود و خانواده خود گذشت تا دین خدا پایدار بماند. همه مسئولان ما به فرهنگ عاشورایی باور داشته باشند.

 منبع: تسنیم

Mobna-Telegram

دکمه بازگشت به بالا