Pokemon Go به رکورد درآمد ۶۰۰ میلیون دلار رسید

اگرچه بازی Pokemon Go پس از رشد اولیه نتوانست بر تعداد کاربران خود به میزان قابل ملاحظه بیافزاید، ولی مجموع درآمدهای آن همچنان رو به افزایش است.

موبنا، رضا خواجه‌وند – این بازی موبایلی رکوردهای فراوانی را برای جذب مشتری و افزایش درآمدهای خود ثبت کرده است و همچنان سود و درآمد شرکت سازنده بیشتر می‌شود. آخرین گزارش منتشر شده نشان داد بین ماه‌های ژوئیه تا سپتامبر ۲۰۱۶ بازی Pokemon Go بیش از ۶۰۰ میلیون دلار برای شرکت سازنده به ارمغان آورد.

لازم به ذکراست هیچ بازی موبایلی در طول تاریخ نتوانسته است در این فاصله زمانی کم تا این میزان درآمد کسب کند. سرعت کسب درآمد این بازی نسبت به رقیب بعدی خود یعنی Candy Crush Saga حدود ۲٫۵ برابر بیشتر است.

pokemon-go-2

کسب درآمد ۶۰۰ میلیون دلاری برای بازی Candy Crush حدود ۲۰۰ روز پس از ورود رسمی آن به بازار به ثبت رسید و این در حالی بود که Pokemon Go این درآمد را ظرف ۹۰ روز به دست آورد.

طی سال جاری میلادی ۴۵ درصد از زمانی که همه کاربران اندرویدی جهان به بازی اختصاص دادند، مربوط به Pokemon Go می‌شد و ۱۹ بازی بعدی در مجموع توانستند ۵۵ درصد زمان صرف شده توسط این کاربران را به خود اختصاص دهند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا