هر فرد در زندگی خود چقدر غذا می‌خورد؟

موبنا – محققان بر اساس بررسی‌های اطلاعات جالبی در مورد بدن انسان منتشر کردند که به احتمال قوی از بخش اعظم آنها بی‌خبرید. در گزارش‌ جدید منتشر شده از سوی محققان بریتانیایی مشخص شد موهای بینی هر فرد در طول زندگی به طور میانگین ۲ متر رشد و زمانی که می‌خندیم ۱۷ عضله بدن به صورت …

موبنا – محققان بر اساس بررسی‌های اطلاعات جالبی در مورد بدن انسان منتشر کردند که به احتمال قوی از بخش اعظم آنها بی‌خبرید.

در گزارش‌ جدید منتشر شده از سوی محققان بریتانیایی مشخص شد موهای بینی هر فرد در طول زندگی به طور میانگین ۲ متر رشد و زمانی که می‌خندیم ۱۷ عضله بدن به صورت همزمان مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این راستا اگر ۶۰۰ عضله داخلی بدن به صورت همزمان به کار گرفته شود، انسان می‌تواند باری به وزن ۲۵ تن را از روی زمین بلند کند.

انسان در طول زندگی خود به طور میانگین ۱۲۱ لیتر اشک می‌ریزید و به طور متوسط در ابروی هر فرد حدود ۴۵۰ شاخه مو وجود دارد.

هر فرد در زندگی خود چقدر غذا می‌خورد؟

موی سر هر فرد در طول زندگی او به طور میانگین حدود ۹۵۰ کیلومتر رشد می‌کند. در دهان هر انسان حدود ۱۰ هزار گیرنده چشایی وجود دارد که ۹ هزار عدد از آنها روی زبان قرار دارند و هزار گیرنده دیگر هم در گونه‌ها و محیط دهان جاسازی شده‌اند. مغز انسان نیز در طول یک روز ۸۶ میلیون بیت اطلاعات را در خود ذخیره می‌کند.

به طور متوسط هر ثانیه چهار قوطی کنسرو در جهان باز می‌شود و در همین فاصله زمانی ۳۰ عدد چای کیسه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد. هر فرد در طول زندگی خود حدود ۳۵ تن غذا می‌خورد در کنار آن، تا پایان عمر ۷۰ هزار فنجان قهوه می‌نوشد.

 منبع: فارس

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا