طارمی: در این چند بازی واقعا بدشانس بوده‌ایم

مهدی طارمی در خصوص بازی روز گذشته پرسپولیس مقابل سایپا و تساوی این تیم در کرج گفت: مقابل تیم سایپا در نیمه اول خوب کار کردیم و از موقعیت ها بهره بردیم اما متاسفانه نتوانستیم بردمان را حفظ کنیم و واقعا حیف شد که این سه امتیاز از دست مان پرید و نتوانستیم به برد دست …

مهدی طارمی در خصوص بازی روز گذشته پرسپولیس مقابل سایپا و تساوی این تیم در کرج گفت: مقابل تیم سایپا در نیمه اول خوب کار کردیم و از موقعیت ها بهره بردیم اما متاسفانه نتوانستیم بردمان را حفظ کنیم و واقعا حیف شد که این سه امتیاز از دست مان پرید و نتوانستیم به برد دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: در بازی های اخیر همواره بدشانسی آورده‌ایم و توپ‌هایی وارد دروازه ما می شود که باور کردنی نیست. امیدوارم در بازی های بعد اینگونه نباشد.

طارمی درمورد گلزنی همزمان او و نوراللهی که دوستان نزدیک همدیگر هستند هم گفت: اگر این گل‌ها با سه امتیاز همراه می شد خوب بود اما افسوس که شیرینی اولین گل احمد از بین رفت و امیدوارم در ادامه شاهد بردهای‌مان با گل های او باشیم.

او در خصوص بازی های بعدی و مخصوصا دربی تصریح کرد: باید لیگ را به گونه ای به پایان ببریم که بیش از این شرمنده هواداران نشویم. امیدوارم روز دربی روز ما باشد و البته از الان زود است به آن بازی فکر کنیم و بازی مهم‌تر ما مقابل بنیادکار است که با حضور هواداران عزیز جشن صعود خواهیم گرفت.

مهاجم پرسپولیس در پایان اظهار داشت: این فصل اصلا فصل خوبی برای پرسپولیس نبود و انشالله مسئولان با تحلیل و کار کارشناسی ، فضا را برای فصل بعد و جبران این شرایط مهیا کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا