فروش قوی‌ترین گوشی هوشمند جهان آغاز شد: Zenfone 3 Deluxe ایسوس

موبنا، رضا خواجه‌وند – شرکت ایسوس از امروز فروش قوی‌ترین گوشی هوشمند خود را که از آن به عنوان قوی‌ترین گوشی جهان یاد می‌کند، در کشور آمریکا آغاز کرد. این گوشی هوشمند در دو مدل ساخته شده است که هر کدام از آنها با برنامه‌ریزی‌های متفاوت عرضه می‌شوند. مدل اول گوشی هوشمند Zenfone 3 Deluxe …

موبنا، رضا خواجه‌وند – شرکت ایسوس از امروز فروش قوی‌ترین گوشی هوشمند خود را که از آن به عنوان قوی‌ترین گوشی جهان یاد می‌کند، در کشور آمریکا آغاز کرد. این گوشی هوشمند در دو مدل ساخته شده است که هر کدام از آنها با برنامه‌ریزی‌های متفاوت عرضه می‌شوند.

مدل اول گوشی هوشمند Zenfone 3 Deluxe رم ۴ گیگابایتی و نمایشگر ۵٫۵ اینچ یدارد که هم‌اکنون پیش‌فروش می‌شود و از تاریخ ۲۶ اکتبر به دست کاربران می‌رسد. مدل دیگر این محصول با رم ۶ گیگابایتی و نمایشگر ۵٫۷ اینچی نیز قرار است دو روز زودتر وارد بازار شود.

zenfone-3-deluxe-2

البته اگر می‌خواهید قوی‌ترین گوشی هوشمند جهان را در اختیار بگیرید می‌بایست اندکی بیشتر هزینه بکنید. یک مدل دیگر از این گوشی هوشمند با نام Zenfone 3 Deluxe Special Edition عرضه شده است که امکانات داخلی آن پیشرفته‌تر است.

هنوز قیمت مدل Special Edition این گوشی هوشمند اعلام نشده است و با این وجود اگر قصد خرید آن را داشته باشید، طی چند روز آینده می‌توان این محصول را به صورت اینترنتی از سایت ایسوس خریداری کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا