نخستین تصاویر منتشر شده از گوشی پرقدرت HTC 11

موبنا، رضا خواجه‌وند – در این زمینه شایعت فراوان منتشر شده است و امروز منابع آگاه موثق اعلام کردند که کاربران می‌توانند محصول یاد شده را با نام HTC 11 خریداری کنند. این گوشی هوشمند به گونه‌ای طراحی شده است که نمایشگر تا لبه بدنه آن امتداد میابد و از این نظر می‌توان آن را …

موبنا، رضا خواجه‌وند – در این زمینه شایعت فراوان منتشر شده است و امروز منابع آگاه موثق اعلام کردند که کاربران می‌توانند محصول یاد شده را با نام HTC 11 خریداری کنند.

htc-11-1

این گوشی هوشمند به گونه‌ای طراحی شده است که نمایشگر تا لبه بدنه آن امتداد میابد و از این نظر می‌توان آن را مشابه Galaxy S7 edge و Galaxy Note 7 سامسونگ دانست. شرکت چینی شائومی نیز به صورت همزمان روی گوشی هوشمندی کار می کند که نمایشگر مشابه دارد و دیگر مراکز تولیدکننده گوشی هم برنامه مشابه دارند.

htc-11-2

تصاویر مربوط به مدل مفهومی ارایه شده از پرچمدار بعدی محصولات HTC نشان می دهد که این محصول از نظر شکل ظاهری و قابلیت‌های داخلی نسبت به تمام رقبا جلوتر است و به همین خاطر احتمال می‌رود که به بتواند مشکلات مالی HTC را اندکی برطرف کند.

htc-11-4

پیش‌بینی شده است این گوشی هوشمند پرقدرت و متفاوت اوایل سال ۲۰۱۷ میلادی روانه بازار شود و هنوز میانگین قیمت آن مشخص نشده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا