پشیمانی یک‌پنجم والدین از نام انتخاب شده برای فرزندان

موبنا – نتایج حاصل از مطالعه جدید مرکز Mumsnet نشان داد ۱۸ درصد والدین غربی از نامی که برای فرزندان خود انتخاب می‌کنند پشیمان هستند و ابراز تاسف می‌کنند. بر اساس این بررسی مشخص شد ۳۲ درصد افراد مذکور در شش هفته نخستی که فرزندشان متولد شده است به این نتیجه می‌رسند که نام مناسبی را …

موبنا – نتایج حاصل از مطالعه جدید مرکز Mumsnet نشان داد ۱۸ درصد والدین غربی از نامی که برای فرزندان خود انتخاب می‌کنند پشیمان هستند و ابراز تاسف می‌کنند.

بر اساس این بررسی مشخص شد ۳۲ درصد افراد مذکور در شش هفته نخستی که فرزندشان متولد شده است به این نتیجه می‌رسند که نام مناسبی را برای او انتخاب نکرده‌اند.

این مرکز در بررسی‌های خود به این نتیجه رسید که تاثیرپذیری از شخصیت‌ فیلم‌های سینمایی، برندهای معروف و محصولات پرطرفدار در فرآیند نامگذاری مهم‌ترین دلیلی است که باعث می‌شود آنها پس از گذشت مدت کوتاه پشیمان شوند.

نوشته های مشابه

پشیمانی یک‌پنجم والدین از نام انتخاب شده برای فرزندان

لازم به ذکر است سال گذشته دادگاه عالی فرانسه جلوی والدینی که قصد داشتند نام فرزند خود را «نوتِلا» بگذارند، گرفت. نوتِلا نام یکی از معروف‌ترین شرکت‌های تولیدکننده شکلات است و این والدین که به شکلات‌های نوتِلا علاقه زیاد داشتند، تصمیم گرفتند نام مذکور را برای او انتخاب کنند.

در برخی کشورهای اروپایی فرآیند نامگذاری با سخت‌گیری بیشتری دنبال می‌شود و به عنوان مثال دولت دانمارک یک لیست جامع تهیه کرده است که تمامی والدین می‌بایست نام فرزند خود را از بین آن انتخاب کنند.

 منبع: فارس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا