قاب ضدآب برای آیفون ۷ و ۷ پلاس (+عکس)

موبنا، رکسانا دانیالی – لباس شنای Dog & Bone در چهار رنگ و دو مدل برای گوشی های ۷ و ۷ پلاس در دسترس است. رنگ های متنوع این قاب امکان جور شدن با هر سیلقه ای را فراهم آورده است. ظاهر قاب کمی خشن بوده اما بامپر از جنس پلاستیک نرم است و سطح …

موبنا، رکسانا دانیالی – لباس شنای Dog & Bone در چهار رنگ و دو مدل برای گوشی های ۷ و ۷ پلاس در دسترس است. رنگ های متنوع این قاب امکان جور شدن با هر سیلقه ای را فراهم آورده است. ظاهر قاب کمی خشن بوده اما بامپر از جنس پلاستیک نرم است و سطح بافت مانند پشتی آن، راحتی بیشتر را حین استفاده در اختیار کاربر قرار می دهد.
همان طور که گفته شد این قاب دو تکه از گواهی IP68 برخوردار است که به معنای توانایی استفاده یک ساعته از گوشی در عمق دو متری از سطح آب خواهد بود. اما آن چه که Dog & Bone را از سایر قاب های ضدآب متمایز می سازد، امکان لمس صفحه نمایش گوشی بدون محدودیت است. علاوه بر این، گوشی هوشمند شما به واسطه پوشش سیلیکونی قاب، بامپر پلاستیکی و قسمت پشتی پلی کربناتی به طور کامل محافظت شده و می تواند در عمق ۲ متری به مدت یک ساعت دوام بیاورد. ضمن آن که تمامی دکمه ها و جایگاه های اتصال به راحتی قابل دسترسی هستند، قاب کاملا ضد گرد و غبار و برف است. شیشه ضد بازتاب نیز علاوه بر محافظت ار دوربین و ناحیه لنز، کیفیت مناسبی را برای عکاسی فراهم می آورد.
برای کسانی که از گوشی هوشمند خود در محیط های آبی زیاد استفاده می کنند، Dog & Bone بهترین انتخاب خواهد بود که به زودی نیز وارد بازار می شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا