مذاکرات شرکت کانادایی برای فروش هواپیما به ایران

موبنا -به نقل از گلوب اند میل، مدیر شرکت هواپیماسازی بمباردیر کانادا گفت، این شرکت در دنبال کردن فرصت های موجود در بازار ایران کمی دیر عمل کرده، اما بعد از لغو تحریم های کانادا علیه ایران، خواهد توانست به رقبای خود برسد. آلن بلمار، گفت: «شاید اندکی دیر شروع کرده ایم، اما من کاملا …

موبنا -به نقل از گلوب اند میل، مدیر شرکت هواپیماسازی بمباردیر کانادا گفت، این شرکت در دنبال کردن فرصت های موجود در بازار ایران کمی دیر عمل کرده، اما بعد از لغو تحریم های کانادا علیه ایران، خواهد توانست به رقبای خود برسد.
آلن بلمار، گفت: «شاید اندکی دیر شروع کرده ایم، اما من کاملا اطمینان دارم که ما قرار است قادر باشیم اکنون به آنها (رقبایمان) برسیم.»
وی اقدام استفانه دیون، وزیر امور خارجه کانادا در اوایل امسال مبنی بر لغو تحریم ها را در کمک به دسترسی به بازار این کشور مفید خواند.
بلمار گفت، هم اکنون تیم هایی از این شرکت در ایران حضور دارند و وی نگران به دست آوردن سهم خود از سفارشات جدید در ایران نیست.
در حالی که شرکت های ایرانی به دنبال مدرنیزه کردن صنعت حمل و نقل خود هستند، این شرکت مستقر در مونترال فرصت هایی را برای فروش خدمات ریلی منطقه ای و فروش جت های مسافربری و هواپیماهای سری سی به ایران مشاهده می کند.
منبع: تسنیم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا