تنبیه بدنی دانش‌آموز بمپوری را روانه بیمارستان کرد +عکس

موبنا – قیصر قادری دانش‌آموز پایه پنجم دبستان ادیب روستای خیراباد بمپور که توسط معلمش مورد تنبیه بدنی شدید قرارگرفته بود به دلیل شدت مصدومیت در بیمارستان ایران ایرانشهر بستری شد و تحت درمان قرار گرفت. رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش سیستان وبلوچستان در همین راستا در گفت‌وگو با …

موبنا – قیصر قادری دانش‌آموز پایه پنجم دبستان ادیب روستای خیراباد بمپور که توسط معلمش مورد تنبیه بدنی شدید قرارگرفته بود به دلیل شدت مصدومیت در بیمارستان ایران ایرانشهر بستری شد و تحت درمان قرار گرفت.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش سیستان وبلوچستان در همین راستا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان از تنبیه معلم مربوطه خبر داد.

غلامرضا باقری با بیان اینکه این اقدام کار زننده و خارج از عطوفت بوده‌است، گفت: تمام مراحل قانونی این موضوع در حال پیگیری است و معلم خاطی به واحد تخلفات آموزش و پرورش استان معرفی شده است.

این مسؤول ادامه داد: آموزش و پرورش در برخورد با این‌گونه موارد و مسببین تنبیه بدنی دانش‌آموزان سخت برخورد می‌کند چرا که این عمل زشت باعث زیر سؤال رفتن شخصیت فرهنگیان دلسوز و پرتلاش و دانش آموزان می‌شود.

وی بیان کرد: مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز دستور داده‌اند این تخلف به صورت فوق‌العاده و خارج از نوبت رسیدگی شود و برخورد لازم با مدیر مربوطه به عنوان کسی که باید نظارت بر امر تربیت دانش اموزان می‌داشت و معلم خاطی به عنوان مسبب، صورت بگیرد.

باقری با بیان اینکه این حادثه در روز یکشنبه ۱۸ مهرماه جاری رخ داده و هنوز این دانش‌آموز در بیمارستان تحت مداوا قرار دارد، افزود: یک تیم از آموزش و پرورش به عیادت این دانش‌آموز رفته و بحث درمان آن را نیز به طور ویژه پیگیری می‌کنند.

۱۳۹۵۰۷۲۲۰۰۰۷۴۶_photoa

۱۳۹۵۰۷۲۲۰۰۰۷۳۵_photoa

۱۳۹۵۰۷۲۲۰۰۰۷۲۶_photoa-1

 منبع: فارس 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا