انفجار گاز در یک واحد مسکونی در ورامین حادثه آفرید

موبنا – بامداد پنج‌شنبه صدای انفجاری نسبتا بزرگ حوالی خیابان طالقانی در ورامین شنیده شده است که بلافاصله خودروهای آتش‌نشانی و اورژانس پس از اطلاع با سرعت به محل حادثه اعزام شدند. صدای این انفجار که در یک منزل مسکونی در خیابان حامدی، مهدیه ۱۱ به وقوع پیوسته در مناطق مختلف شهر ورامین از جمله …

موبنا – بامداد پنج‌شنبه صدای انفجاری نسبتا بزرگ حوالی خیابان طالقانی در ورامین شنیده شده است که بلافاصله خودروهای آتش‌نشانی و اورژانس پس از اطلاع با سرعت به محل حادثه اعزام شدند.

صدای این انفجار که در یک منزل مسکونی در خیابان حامدی، مهدیه ۱۱ به وقوع پیوسته در مناطق مختلف شهر ورامین از جمله راه‌آهن و مسجد جامع نیز شنیده شده است.

بر اساس گزارش خبرنگار فارس، هنوز از جزئیات این حادثه که در ساختمانی پنج طبقه رخ داده است، اطلاعی در دست نیست ولی طبق گزارشات اولیه بیشترین آسیب در طبقه اول ساختمان اتفاق افتاده است.

محسن پارسا، مدیرعامل آتش‌نشانی شهر ورامین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران، خبر انفجار در یک واحد مسکونی را تایید کرد.

هم‌اکنون مدیرعامل آتش‌نشانی شهر ورامین و جمعی از نیروهای آتش‌نشانی در محل حاضر هستند و با تلاش آنها دقایقی پیش یکی از مصدومان این حادثه از زیر آوار بیرون کشیده شد.

به گزارش فارس، لحظاتی پیش یک دختر ۱۶ساله مصدوم این حادثه به بیمارستان منتقل شد، هر چند تا این لحظه گزارش دقیقی از تعداد مصدومان این حادثه ارائه نشده است.

 منبع: فارس 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا