اسپیکری با طرح ابر که شکلی رویایی به خانه شما می بخشد

موبنا – طراحی این اسپیکر به گونه ای بود که با تصویر کردن افکت هایی همچون رعد و برق و جرقه های ابر، آب و هوای طوفانی را در ابعادی کوچک به نمایش در می آورد و در عین حال با استفاده از بلوتوث، قادر به پخش موسیقی به کمک آن بودید. اما مشکل اسپیکر قبلی …

موبنا – طراحی این اسپیکر به گونه ای بود که با تصویر کردن افکت هایی همچون رعد و برق و جرقه های ابر، آب و هوای طوفانی را در ابعادی کوچک به نمایش در می آورد و در عین حال با استفاده از بلوتوث، قادر به پخش موسیقی به کمک آن بودید.

img_1872_1280_0008.0-w600

اما مشکل اسپیکر قبلی ریچارد کلارکسون این بود که باید آن را از سقف آویزان می کردید که به ماهیت دستگاه آسیب می زد. در واقع بسیاری از مشتریان به دنبال ابری جادویی و زیبا بودند که با قرار گرفتن در میان زمین و هوا، قادر به پخش موسیقی نیز هست. بنابراین کلارکسون مجدداً دست به کار شده و در پروژه ای مشترک با Crealev، دستگاه Smart Cloud را به پایه ای مغناطیسی مجهز کرده که آن را واقعاً به ابری جادویی در میان زمین و هوا شبیه می سازد.

در حالی که Smart Cloud در حاضر از فاز آزمایشی خارج شده و به عنوان محصولی واقعی با قیمت نسبتاً زیاد ۳۳۶۰ دلار به فروش می رسد، هنوز هیچ اطلاعاتی درباره قیمت و تاریخ عرضه دستگاه جدید، تحت عنوان Making Weather در دست نیست؛ هرچند که احتمالاً باید منتظر قیمت گذاری بسیار بالایی باشیم که هرکسی از پس آن برنخواهد آمد.

BluetoothCloud_01-w600

BluetoothCloud_03-w600
 منبع: دیجیاتو

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا