پاپ توقف فوری درگیری‌ها در سوریه را خواستار شد

موبنا – به گزارش سایت النشره، پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک‌های جهان در دیدار هفتگی‌اش در مقابل ده‌ها هزار تن در میدان قدیس پتروس بار دیگر مصرانه از مسئولان مربوطه خواست فورا به توافقی برای آتش‌بس جهت خروج غیرنظامیان به ویژه کودکان از مناطق محاصره شده دست یافته و به آن احترام بگذارند. این اظهارات پاپ …

موبنا – به گزارش سایت النشره، پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک‌های جهان در دیدار هفتگی‌اش در مقابل ده‌ها هزار تن در میدان قدیس پتروس بار دیگر مصرانه از مسئولان مربوطه خواست فورا به توافقی برای آتش‌بس جهت خروج غیرنظامیان به ویژه کودکان از مناطق محاصره شده دست یافته و به آن احترام بگذارند.

این اظهارات پاپ فرانسیس همزمان با نشست وزرای خارجه ایتالیا، فرانسه و آلمان در رم برای بررسی بحران سوریه، امنیت در اروپا و روابط با روسیه منتشر شد.

وزارت خارجه ایتالیا در بیانیه‌ای اعلام کرد که در این نشست بحران سوریه، مسایل امنیتی و دفاعی اروپا، روابط با روسیه، بحران مهاجران و آینده اروپا پس از همه‌پرسی انگلیس درباره خروج از اتحادیه اروپا بررسی می‌شود.

دراین راستا ژان مارک آیرو، وزیر خارجه فرانسه و فرانک والتر اشتاینمایر، همتای آلمانی‌اش به دعوت پائولو جنتلیونی، وزیر خارجه ایتالیا به رم می‌روند و قرار است بپ از این نشست نیز کنفرانس مطبوعاتی مشترکی برگزار شود.

 منبع: ایسنا 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا