آغاز نخستین آزمایش‌های رسمی روی نخستین گوشی نوکیا

موبنا، رضا خواجه‌وند – مایکروسافت سال ۲۰۱۴ میلادی مرکز تولید دستگاه‌ها و خدمات نوکیا را خریداری کرد و شرکت مذکور از آن زمان تا پایان فصل چهارم سال ۲۰۱۶ میلادی اجازه استفاده از برند نوکیا را نداشت. هم‌اکنون این دوره زمانی رو به اتمام است و شرکت فنلاندی بار دیگر تصمیم گرفته است از این …

موبنا، رضا خواجه‌وند – مایکروسافت سال ۲۰۱۴ میلادی مرکز تولید دستگاه‌ها و خدمات نوکیا را خریداری کرد و شرکت مذکور از آن زمان تا پایان فصل چهارم سال ۲۰۱۶ میلادی اجازه استفاده از برند نوکیا را نداشت.

هم‌اکنون این دوره زمانی رو به اتمام است و شرکت فنلاندی بار دیگر تصمیم گرفته است از این نام آشنا در بازار جهانی گوشی‌های هوشمند استفاده کند. بر این اساس آخرین آزمایش‌های رسمی روی نخستین گوشی هوشمند ساخت شرکت نوکیا آغاز شده است تا این محصول از اواخر سال جاری میلادی وارد بازار جهانی شود.

بر اساس آخرین گزارش‌های منتشر شده از سوی مرکز Geekbench اعلام شد این گوشی هوشمند تراشه Snapdragon 430 را در خود جا داده است و همراه با رم ۳ گیگابایتی به دست کاربران می‌رسد. مرکز AnTuTu نیز از امروز بررسی‌های خود را آغاز کرده است تا ابعاد گسترده‌تری از D1C را آزمایش کند.

nokia-d1c

این مرکز تایید کرد تراشه این گوشی هوشمند میان‌رده Snapdragon 430 است که همراه با هشت هسته پردازشگر و پردازنده گرافیکی Adreno 530 به دست کاربران می‌رسد. اندازه نمایشگر این گوشی هوشمند هنوز مشخص نیست و با این وجود تصاویر در آن با کیفیت ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل به نمایش درمی‌آیند.

این گوشی رم ۳ گیگابایتی دارد و از دیگر امکانات آن می‌توان به حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی، و سیستم عامل اندروید ۷٫۰ اشاره کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا