مشخصات رسمی دو گوشی جدید LeEco اعلام شد

موبنا، رضا خواجه‌وند – فروشگاه آمریکایی LeMall به صورت اتفاقی مشخصات گوشی هوشمند LeEco که قرار است هفته آینده به صورت رسمی معرفی شود را اعلام کرد و در کنار آن مرکز خبری Android Police در یک گزارش مجزا اسکرین‌شات‌های مربوط به دو گوشی هوشمند که این شرکت با نام‌های Le Max 2 و Le S3 وارد بازار می‌کند را اعلام کرد.

گوشی هوشمند Le Max 2 در خانواده دستگاه‌های موبایلی پیشرفته طبقه‌بندی می‌شود که نمایشگر ۵٫۷ اینچی از نوع Quad-HD را در خود جا داده است و از دیگر امکانات آن می‌توان به دوربین دیجیتالی ۲۱ مگاپیکسلی، حسگر اثر انگشت، تراشه Snapdragon 820، رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی اشاره کرد.

این گوشی هوشمند در دو رنگ خاکستری و نقره‌ای ساخته شده است که پیش‌بینی می‌شود با قیمت ۳۴۹ دلار به دست کاربران جهانی برسد.

گوشی هوشمند Le S3 در خانواده دستگاه‌های موبایلی میان‌رده طبقه‌بندی می‌شود که تراشه مرکزی آن Snapdragon 652 است و از مهم‌ترین مشخصه‌های آن می‌توان به نمایشگر ۵٫۵ اینچی با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل، دوربین دیجیتالی ۱۶ مگاپیکسلی، حسگر اثر انگشت و باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری اشاره کرد. این گوشی هوشمند ۲۹۹ دلار قیمت دارد.

خروج از نسخه موبایل