مشخصات رسمی دو گوشی جدید LeEco اعلام شد

موبنا، رضا خواجه‌وند – فروشگاه آمریکایی LeMall به صورت اتفاقی مشخصات گوشی هوشمند LeEco که قرار است هفته آینده به صورت رسمی معرفی شود را اعلام کرد و در کنار آن مرکز خبری Android Police در یک گزارش مجزا اسکرین‌شات‌های مربوط به دو گوشی هوشمند که این شرکت با نام‌های Le Max 2 و Le …

موبنا، رضا خواجه‌وند – فروشگاه آمریکایی LeMall به صورت اتفاقی مشخصات گوشی هوشمند LeEco که قرار است هفته آینده به صورت رسمی معرفی شود را اعلام کرد و در کنار آن مرکز خبری Android Police در یک گزارش مجزا اسکرین‌شات‌های مربوط به دو گوشی هوشمند که این شرکت با نام‌های Le Max 2 و Le S3 وارد بازار می‌کند را اعلام کرد.

گوشی هوشمند Le Max 2 در خانواده دستگاه‌های موبایلی پیشرفته طبقه‌بندی می‌شود که نمایشگر ۵٫۷ اینچی از نوع Quad-HD را در خود جا داده است و از دیگر امکانات آن می‌توان به دوربین دیجیتالی ۲۱ مگاپیکسلی، حسگر اثر انگشت، تراشه Snapdragon 820، رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی اشاره کرد.

leeco-2

این گوشی هوشمند در دو رنگ خاکستری و نقره‌ای ساخته شده است که پیش‌بینی می‌شود با قیمت ۳۴۹ دلار به دست کاربران جهانی برسد.

leeco-3

گوشی هوشمند Le S3 در خانواده دستگاه‌های موبایلی میان‌رده طبقه‌بندی می‌شود که تراشه مرکزی آن Snapdragon 652 است و از مهم‌ترین مشخصه‌های آن می‌توان به نمایشگر ۵٫۵ اینچی با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل، دوربین دیجیتالی ۱۶ مگاپیکسلی، حسگر اثر انگشت و باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری اشاره کرد. این گوشی هوشمند ۲۹۹ دلار قیمت دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا