راه‌اندازی سرویس USSD موسسه‌ی اعتباری ثامن بر روی خطوط رایتل

سرویس USSD موسسه اعتباری ثامن بر روی خطوط رایتل هم برای بهره‌برداری بیشتر راه‌اندازی شد.

موبنا – به گزارش موبنا، روابط عمومی موسسه اعتباری ثامن خبر داد: با استفاده از USSD موسسه اعتباری ثامن می‌توان از خدماتی نظیر خرید شارژ، اطلاع از موجودی و دیگر خدمات موسسه استفاده کرد.
این سرویس به نصب هیچ‌گونه برنامه نرم‌افزاری و یا دسترسی به اینترنت نیاز ندارد و تنها از طریق شماره‌گیری کد #۶۷۸۸* قابل استفاده و بهره‌برداری است.
اطلاعات در این سرویس به صورت کدگذاری شده در بسترUSSD ارسال و دریافت می شود، به گونه‌ای که امکان سوء ‌استفاده از آن وجود نخواهد داشت و از امنیت بالایی برخوردار و بر پایه اصول ارسال و دریافت پیام رایگان بوده و در هر مکان و زمانی قابل استفاده و نیازی به تلفن های هوشمند ندارد و تمام گوشی‌های موجود در بازار از ارسال و دریافت این گونه پیام‌ها پشتیبانی می‌کنند.
پیش از این سرویس USSD موسسه اعتباری ثامن بر روی خطوط همراه اول و ایرانسل هم فعال بود و با اضافه شدن رایتل این خدمت را به این مشترکین هم ارائه می کند.
سرویس USSD موسسه اعتباری ثامن یکی از سرویس‌های حوزه خدمات بانکداری همراه بر بستر USSD است که با مشارکت انفورماتیک موسسه اعتباری ثامن و شرکت ثامن ارتباط عصر راه اندازی شده که بدون نیاز به نصب هرگونه نرم افزار، بروی تمامی گوشی‌های تلفن همراه و صرفاً با وارد کردن سر شماره #۶۷۸۸* قابل استفاده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا