نخستین گوشی جهان با کیفیت نمایشگر ۱۰۰۰ پیکسل در اینچ مربع (+تصاویر)

موبنا، رضا خواجه‌وند – این گوشی هوشمند Corner R نام دارد و مهم‌ترین قابلیتی که آن را از محصولات مشابه متمایز می‌کند این است که نمایشگر لمسی در این گوشی لبه ندارد و تا ابتدای بدنه دستگاه امتداد یافته است. نمایشگر این گوشی هوشمند از فناوری IGZO استفاده می‌کند به همین خاطر در هر اینچ …

موبنا، رضا خواجه‌وند – این گوشی هوشمند Corner R نام دارد و مهم‌ترین قابلیتی که آن را از محصولات مشابه متمایز می‌کند این است که نمایشگر لمسی در این گوشی لبه ندارد و تا ابتدای بدنه دستگاه امتداد یافته است.

sharp-corner-r-1

نمایشگر این گوشی هوشمند از فناوری IGZO استفاده می‌کند به همین خاطر در هر اینچ مربع از نمایشگر گوشی ۱۰۰۰ پیکسل به نمایش درمی‌آید. محصول یاد شده نخستین گوشی هوشمند جهان است که می‌تواند تصاویر را با کیفیت مذکور پخش کند.

sharp-corner-r-2

نمایشگر این گوشی هوشمند ۵.۲ اینچی است که تصایور در آن با کیفیت ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل به نمایش درمی‌آیند و نکته مهم اینجاست که گوشی‌های پیشرفته جهان با چنین نمایشگری می‌توانند تصاویر را با کیفیت ۴۲۵ پیکسل در هر اینچ مربع پخش کنند.

sharp-corner-r-3

شرکت شارپ این گوشی را به گونه‌ای طراحی کرده است که بیشتر از ۹۰ درصد سطح رویی آن را نمایشگر تشکیل می‌دهد و این مسئله نیز یک نکته متمایز برای آن محسوب می‌شود.

sharp-corner-r-4

sharp-corner-r

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا