دمیرتاش: دولت ترکیه “احمق‌ترین” دولت در دنیاست!

موبنا – به گزارش روزنامه حریت، صلاح الدین دمیرتاش، رهبر حزب دموکراتیک خلق در جریان دیدار با اعضای حزبش در پارلمان این کشور گفت: دولت ترکیه “احمق‌ترین” دولت در دنیاست. نقطه ضعف حزب حاکم “عدالت و توسعه” این است که همیشه “احمق” جلوه می‌کند. وی ادامه داد: حزب عدالت و توسعه بر این باور است …

موبنا – به گزارش روزنامه حریت، صلاح الدین دمیرتاش، رهبر حزب دموکراتیک خلق در جریان دیدار با اعضای حزبش در پارلمان این کشور گفت: دولت ترکیه “احمق‌ترین” دولت در دنیاست. نقطه ضعف حزب حاکم “عدالت و توسعه” این است که همیشه “احمق” جلوه می‌کند.

وی ادامه داد: حزب عدالت و توسعه بر این باور است اگر به حقیقت گوش ندهد مردم ترکیه حمایتش می‌کنند. اما همه به دنبال “احمق” جلوه دادن این حزب هستند و تنها کسی که این کار را نمی‌کند، ما هستیم.

رهبر حزب دموکراتیک خلق همچنین حزب “مردم جمهوری خواه” و “جنبش ملی گرای ترکیه” را مورد انتقاد قرار داد و آنها را زانو زدن در مقابل کاخ ریاست جمهوری متهم کرد.

دمیرتاش گفت:‌ هیچکس به جز ما در مقابل دولت مقاومت نمی‌کند. به حزب دیگری امید نیست. آنها مثل “موش‌های ترسو” در مقابل کاخ ریاست جمهوری زانو زدند. اما حالا زمان ترسیدن نیست. اگر قرار باشد برای آزادی هزینه‌ای بدهیم، باید آن را بپردازیم. ما تسلیم نمی‌شویم. مقاومت در برابر اقدامات خصمانه حقی قانونی و مشروع است.

وی همچنین از تعطیلی اخیر چند ایستگاه رادیویی و تلویزیونی پس از کودتای ۱۵ ژوئیه به شدت انتقاد کرد.

 منبع: ایسنا 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا