کلاهبرداری آرایشگر از همکارش

موبنا – علی سرحدی اظهار کرد: در پی مراجعه یکی از شهروندان و طرح شکایت مبنی بر برداشت مکرر مبالغی از حساب بانکی‌اش پرونده تشکیل و در دستور کار تیم اقتصادی فتا قرار گرفت. وی ادامه داد: پس از انجام بررسی‌های تخصصی مشخص شد تمامی مبالغ برداشتی صرف خرید اینترنتی شارژ شده که فرد خریدار …

موبنا – علی سرحدی اظهار کرد: در پی مراجعه یکی از شهروندان و طرح شکایت مبنی بر برداشت مکرر مبالغی از حساب بانکی‌اش پرونده تشکیل و در دستور کار تیم اقتصادی فتا قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از انجام بررسی‌های تخصصی مشخص شد تمامی مبالغ برداشتی صرف خرید اینترنتی شارژ شده که فرد خریدار شناسایی و با انجام امورات قضایی به این پلیس انتقال داده شد.

سرپرست پلیس فتا سیستان و بلوچستان افزود: متهم که همکار شاکی بود در رویارویی با مستندات پلیس به بزه انتسابی اعتراف و گفت من و شاکی هر دو در یک آرایشگاه کار می‌کنیم، مدتی پیش که سر همکارم شلوغ بود از فرصت استفاده کردم و اطلاعات کارت بانکی‌اش را از کیف وی برداشتم و در گوشی تلفن همراه خود ذخیره کردم از آن پس هر زمان که به شارژ نیاز داشتم از حساب او خریداری می‌کردم.

وی گفت: امروزه با حجم زیادی از رمزها و نام کاربری‌ها مواجه هستیم که هر کدام به منزله اطلاعات شخصی بوده و احتمال سوءاستفاده از آن وجود دارد، لذا باید احتیاط لازم را انجام و آنها را از دسترس سایرین دور نگه داریم.

 منبع: اتاق خبر ۲۴ 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا