فروش کارت حافظه ۱۲۸ گیگابایتی سامسونگ به پایین‌ترین قیمت

موبنا، رضا خواجه‌وند – شرکت سامسونگ هم‌اکنون کارت حافظه ۱۲۸ گیگابایتی Evo Class 10 Micro SDXC خود را با پایین‌ترین قیمت به فروش می‌رساند و کاربران در لپ‌تاپ‌ها، دوربین‌های دیجیتالی، گوشی‌های هوشمند و رایانه‌های لوحی می‌توانند از آن استفاده کنند. این کارت حافظه به سیستم Digital Age برای انتقال سریع داده‌ها مجهز شده است و …

موبنا، رضا خواجه‌وند – شرکت سامسونگ هم‌اکنون کارت حافظه ۱۲۸ گیگابایتی Evo Class 10 Micro SDXC خود را با پایین‌ترین قیمت به فروش می‌رساند و کاربران در لپ‌تاپ‌ها، دوربین‌های دیجیتالی، گوشی‌های هوشمند و رایانه‌های لوحی می‌توانند از آن استفاده کنند.
samsung-128gb-microsd-2
این کارت حافظه به سیستم Digital Age برای انتقال سریع داده‌ها مجهز شده است و سامسونگ ادعا می‌کند نسبت به دیگر کارت‌های موجود در بازار سریع‌تر است.
سرعت انتقال اطلاعات در این کارت حافظه ۴۸ مگابایت در ثانیه است و سامسونگ تا پیش از این محصول مذکور را با قیمت ۴۰ دلار به فروش می‌رساند. ولی کاربران جهانی هم‌اکنون می‌توانند از طریق فروشگاه اینترنتی سامسونگ یا آمازون این محصول را با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت به قیمت ۳۲.۹۰ دلار خریداری کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا